رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره لیگ برتری

سعید صادقی با پیشنهادات زیادی از تیم های مختلف مواجه شده است.

رقابت استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره لیگ برتری

به گزارش زنهار؛ بدون شک سعید صادقی یکی از بهترین های این فصل لیگ برتر بوده است. وینگر تکنیکی گل گهر در این فصل بهترین بازیکن تیمش بوده و آمار ۷ گل و ۱۰ پاس گل را از خودش به ثبت رسانده است. سعید در تابستان گذشته مورد توجه تیم های مطرحی چون پرسپولیس و استقلال قرار داشت و حتی چند بار با استقلالی ها مذاکره کرد، اما در نهایت با پیشنهاد مالی بهتر از سوی گل گهری ها مواجه شد و در این تیم ماند.

صادقی که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد، با پیشنهادات مختلفی مواجه شد و هر دو تیم پرسپولیس و استقلال هم به دنبال خرید این بازیکن هستند. صادقی که قبلا شاگرد یحیی گل محمدی بوده ، به شدت برای فصل آینده مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و حتی مذاکراتی هم بین طرفین انجام شده است. از طرف مقابل فرهاد مجیدی هم به دنبال جذب این بازیکن است و بدش نمی آید این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

با وجود علاقه سرخابی ها به جذب صادقی ، این دو تیم کار سختی برای خرید سعید خواهند داشت. صادقی به غیر از دو تیم مطرح پایتخت ، پیشنهاداتی از قطر و پرتغال دارد و ممکن است لژیونر شود. لازم به ذکر است اولویت صادقی بازی در تیمی است که فرصت ملی پوش شدن داشته باشد و از همین رو می خواهد با تامل بیشتری تیم بعدی خود را انتخاب کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار