برای کمک به یک پرسپولیسی/چالش سوت همزمان لیگ تغییر می‌کند؟

بدعت برگزاری همه بازی های دو هفته پایان لیگ برتر به صورت همزمان شاید در لیگ بیست و یکم دستخوش تغییراتی شود.

برای کمک به یک پرسپولیسی/چالش سوت همزمان لیگ تغییر می‌کند؟

به گزارش زنهار، تیم ملی امید ایران از هفته دوم خرداد سال جاری کار خود را برای صعود به المپیک 2024 شروع خواهد کرد. مهدی مهدوی کیا بارها در مصاحبه های خود خواستار تسریع در برنامه های آماده سازی تیمش شده و از همه فوتبالی ها خواسته تا تیم ملی امید را برای شکستن طلسم سنگین راه نیافتن به المپیک یاری کنند. در اختیار داشتن همه بازیکنان در اردوها و مسابقات، یکی از چالش های جدی مهدوی کیا در تیم ملی امید است و همزمانی دو دیدار دوستانه تیم او با هفته های پایانی لیگ برتر یک دغدغه جدید خواهد بود.

سهیل مهدی دراین باره گفت: تیم امید دو بازی در روزهای سوم و ششم خرداد دارد که دقیقا می شود هفته های بیست و نهم و هفته سی ام لیگ، داستان در اوج حساسیت چه می شود؟ با توجه به اینکه اهمیت تیم ملی امید کمتر از تیم ملی بزرگسالان نیست این تعامل را چگونه قرار است برقرار کنید؟ 

مهدی در پاسخ با تاکید به اینکه موضوع یاد شده طبق آیین نامه است گفت: "آیین نامه اجرایی ما می گوید که بازی های باشگاهی که سه بازیکن در تیم ملی بزرگسالان داشته باشد می تواند به تعویق بیافتد. این مساله متاسفانه با دو هفته پایانی لیگ مصادف شده که همه بازی ها باید همزمان برگزار شود. سعی می کنیم که بنا به صحبت ها و نظرات مثبتی که بوده تعاملی را ایجاد کنیم که در دو هفته اخیر اگر بازی های این دو تیم حساس و اثر گذار نباشد به صورتی کمک کنند. آقای مهدوی کیا یکی از مفاخر فوتبال ایران هستند و وظیفه همه ماست که به ایشان کمک کنیم. این تعامل را باید سعی کنیم ایجاد کنیم."

مهدی از احتمال تغییراتی در برنامه دو هفته پایانی خبر داد گفت: "دو هفته آخر طبق دستور العمل اجرایی این گونه برگزار می شود. این پیشنهاد بدی نیست که چند تیمی را که دغدغه ندارند را درگیر چالش سوت همزمان تیم هایی که دغدغه دارند، بکنیم. اما فعلا مصوبه این است و دو هفته آخر باید همزمان برگزار شود. سعی می کنیم بازی هایی که حساس تر هستند (چه در رابطه با قهرمانی و چه سقوط) را با نظارت بیشتر پیش ببریم. دو یا سه نفر را به بازی ها ارسال می کنیم. ناظران انضباطی و حراستی هم خواهند بود. "

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار