حمله به خرید میلیاردی گل محمدی:اسدی در حد پرسپولیس نیست!

​ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از لک، اسدی و چند بازیکن دیگر این تیم به شدت انتقاد کرد.

حمله به خرید میلیاردی گل محمدی:اسدی در حد پرسپولیس نیست!

به گزارش زنهار؛ ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه حامد لک خیلی مغرور است و گلی هم  که در بازی با ذوب آهن  دریافت کرد نشانه ضعف او بود. تعجبم این است یک دروازه‌بان زمانی که ضربات ایستگاهی روی دروازه او ارسال می‌شود چطور زاویه خود را نباید تنگ کند. لک نباید خیلی راحت گل می‌خورد.

او ادامه داد: ذوب‌آهن اصلا ضد فوتبال بازی نکرد و بازی خوبی را انجام داد. اگر پرسپولیسی‌ها در زدن ضربات پایانی دقت داشتند در نهایت می‌توانستند برنده شوند. به نظرم  تمیروف می‌توانست ۳ امتیاز را به دست آورد. البته سرخپوشان هنوز شانس قهرمانی دارند و نسبت به این موضوع خوشبین هستم.پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم جای کمال  کامیابی نیا در تیم خالی است. اگر  جای  گل محمدی  بودم به هیچ عنوان از رضا اسدی در ترکیب تیم استفاده نمی‌کردم، زیرا او در حد  و اندازه  پوشیدن پیراهن پرسپولیس  نیست. البته به جز اسدی چند نفر دیگر هم هستند که در  قواره سرخپوشان نیستند.

عربشاهی با انتقاد از خرید یحیی گل محمدی بیان کرد: رضا اسدی او در یک صحنه می‌ر فت تا گل به خودی بزند! اما شانس آورد که  ضربه سر او به تیرک دروازه پرسپولیس خورد و گل نشد. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار