رفتار عجیب شهریار مغانلو بعد از بازی سپاهان

مهاجم سپاهان بعد از سوت پایان بازی با پیکان با یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین پیکان و سپس برخی دیگر از اعضای این تیم درگیری کلامی پیدا کرد.

رفتار عجیب شهریار مغانلو بعد از بازی سپاهان

به گزارش زنهار؛ در ثانیه‌های پایانی مسابقه پیکان و سپاهان که با برتری طلایی‌پوشان اصفهانی به پایان رسید، یک اتفاق جالب رخ داد که البته زمینه ساز درگیری نسبتا شدیدی در پایان مسابقه بود. در وقت‌های اضافی نیمه دوم و در شرایطی که خودروسازان یک برصفر عقب بودند و برای رسیدن به گل تساوی روی دروازه سپاهان فشار می‌آوردند، در یک صحنه و در دوئل میان مجتبی حقدوست و شهریار مغانلو، هافبک پیکان توپ را از بین پا‌های مهاجم سپاهان عبور داد و با لایی زدن به مغانلو از او عبور کرد.

بعد از این اتفاق فرهاد کرمانشاهی دروازه‌بان نیمکت‌نشین پیکان از کنار زمین به تشویق حقدوست پرداخت که این موضوع به مذاق مغانلو خوش نیامد. مهاجم سپاهان از وسط زمین شروع به فریاد کشیدن کرد و گفت که آخر بازی به کرمانشاهی جواب حرفش را می‌دهد. بعد از سوت پایان مسابقه مغانلو که بسیار از لایی خوردن از حقدوست و اتفاق پیش آمده عصبانی بود به سمت نیمکت پیکان و فرهاد کرمانشاهی حمله کرد و جملات زشتی را بر زبان آورد. این اقدام مغانلو سبب شد تا کادرفنی پیکان و به خصوص رضا رهقی، سرپرست این تیم برای آرام کردن او اقدام کنند، اما مهاجم سپاهان بازهم دست بردار نبود و از فرط ناراحتی حرف‌هایی را علیه کادرفنی و اجرایی پیکان نیز بر زبان آورد.

در نهایت سرپرست و مربیان سپاهان این بازیکن را از زمین مسابقه خارج کردند و اجازه ندادند این درگیری کش پیدا کند، اما صحنه‌های جالبی در ورزشگاه پاس قوامین رقم نخورد. همین موضوع شائبه‌هایی را پیرامون گرفتن کارت زرد از داور بعد از سوت پایان توسط مغانلو را نیز ایجاد کرد، اما این اتفاق رخ نداد و داور کارت زردی به مهاجم سپاهان نشان نداد. مغانلو که سال‌ها در باشگاه پیکان توپ زده و از این باشگاه به فوتبال ایران معرفی شده، قبل از شروع بازی نیز به سمت نیمکت نشینان و اعضای تیم تهرانی نرفت. این در حالی بود که انتظار می‌رفت مغانلو نیز مثل بسیاری از بازیکنان سپاهان به سمت پیکانی‌ها برود، اما او این کار را نکرد و در پایان نیز واکنش تندی خطاب به خودروسازان نشان داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار