اتهام به مربی پرسپولیسی پیکان ثابت شد؟

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران بازی پیکان مقابل استقلال با مسابقه این تیم با پرسپولیس را مقایسه می‌کنند.

اتهام به مربی پرسپولیسی پیکان ثابت شد؟

به گزارش زنهار، ایمان عالمی در مورد اتهام‌زنی‌هایی که در روزهای اخیر علیه تیم‌ها و مربیان در لیگ برتر شاهدیم، اظهار داشت: این صحبت‌ها حاشیه‌ای است و به هیچ عنوان برای فوتبال ما خوب نیست. اینکه فلان تیم چنین و چنان کرده و دیگر تیم چنین کاری نکرده و... بهتر است تیم‌ها تمام تمرکزشان بر روی مسایل فنی باشد البته گاهی حاشیه‌هایی هم رخ می‌دهد اما همه تمرکز باید در زمین فوتبال و جایی که بازیکنان و مربیان حضور دارند باشد. همه تیم‌ها برای موفقیت خود تلاش می‌کنند.   

وی افزود: متاسفانه برخی نگاهی درستی به فوتبال ندارند و فقط دنبال حاشیه‌ هستند. باید نگاه سفید‌تری به فوتبال داشته باشیم. اینکه بخواهیم انگ و اتهام بزنیم به فضای فوتبال ما کمکی نمی‌کند. با این حال ما که یقین صدرصدی نداریم و ممکن است اتفاقی هم رخ داده باشد یا نه.

مربی اسبق استقلال در مورد اینکه بحث‌های زیادی در مورد بازی پیکان و پرسپولیس در روزهای اخیر مطرح شد، گفت: شاید یکی از دلایل طرح چنین صحبت‌هایی آن است که هواداران بازی تیم پیکان در دو سه هفته قبل مقابل استقلال را با مسابقه با پرسپولیس مقایسه می‌کنند. پیکان با همین بازیکنان جوانش مقابل استقلال فوتبال بسیار خوبی را نمایش گذاشت و هواداران این مسایل را آنالیز می‌کنند. بسیاری از تماشاگران و هواداران فوتبال را خوب می فهمند. البته شک نکنید ما بهترین و زحمت‌کش ترین داوران و مربیان را داریم. مربیانی که همیشه برای اعتلای فوتبال تلاش می‌کنند و داوران هم می‌خواهند بهترین قضاوت‌هایشان را داشته باشند با این حال گاهی گمانه‌ زنی‌هایی رخ می‌دهد.

عالمی در مورد اینکه استقلال می‌تواند این فصل قهرمان لیگ شود، گفت: همان زمان که اختلاف امتیازی دو تیم 6 بود هم گفتم استقلال برای قهرمانی اختیارش دست خودش است. در بازی با سپاهان هر دو تیم فوتبال خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم برای برد به میدان آمده بودند. استقلال و سپاهان برنامه تاکتیکی برای گلزنی داشتند. اکنون استقلال می تواند در ادامه لیگ قهرمان شود. اختیار قهرمانی استقلال هنوز هم دست خودش است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار