پالس مثبت پرسپولیس به ترابی و سرلک

باشگاه پرسپولیس همچنان برای ادامه همکاری با دو ستاره ملی‌پوش این تیم علاقه دارد و در انتظار پاسخ نهایی آنها برای پیشرفت مذاکرات است.

پالس مثبت پرسپولیس به ترابی و سرلک

به گزارش زنهار، در شرایطی که 5 هفته به پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر باقی مانده است، مهدی ترابی و میلاد سرلک به روزهای پایانی قرارداد خود با این باشگاه نزدیک‌تر می‌شوند و بحث درباره آینده آنها در فصل بعد افزایش یافته است. یحیی گل محمدی چندی پیش در گفتگویی که داشت به صورت صریح اعلام کرد که از باشگاه خواسته تا مذاکرات با بازیکنان ملی‌پوش را استارت زده و تا عقد قرارداد دنبال کنند. مهدی ترابی و میلاد سرلک دو بازیکن ملی‌پوشی هستند که به روزهای پایانی قرارداد خود نزدیک شده‌اند و از این رو طی چند وقت اخیر مذاکراتی با مدیران باشگاه و خصوصا رضا درویش به عنوان مدیرعامل سرخپوشان پشت سر گذاشته‌اند.

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس اما مدعی است که این مذاکرات به سمت پیشرفت و تمدید قرارداد در حال پیش‌روی است و از جام جهانی به عنوان یک موهبت برای ادامه همکاری با این دو بازیکن خبر می‌دهد: امسال سال جام جهانی است و بازیکنان علاقه دارند که در تیم بمانند. ما علاقمند هستیم که این بازیکنان باکیفیت در پرسپولیس بمانند، اینجا خانه آنهاست به ‌آنها گفتم اگر می‌خواهند در ایران بمانند فقط برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

محمدی مدعی است که با توجه به انجام دیدارهای جام جهانی در نیم فصل آینده، بازیکنان به دنبال بهترین تصمیم و جایگاه فیکس هستند و نمی‌خواهند با ریسک در این خصوص، تجربه حضور در جام جهانی را از دست بدهند. باید دید در نهایت آیا با توجه به ادعای معاون باشگاه پرسپولیس، آنها قادر خواهند بود سرلک و ترابی را مجاب به تمدید قرارداد کنند یا اتفاق دیگری در این خصوص رقم خواهد خورد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار