اشتیاق رونالدو برای ادامه حضور در منچستریونایتد

فابریتزیو رومانو گفته است که کریستیانو رونالدو تمایل دارد که در اولدترافورد بماند. این بازیکن پرتغالی از تابستان گذشته که مجدداً به منچستریونایتد پیوسته است، نفر اول خط حمله شیاطین سرخ بوده است. او با 24 گل در سراسر مسابقات بهترین گل‌زن باشگاه در این فصل به‌شمار می‌رود.

اشتیاق رونالدو برای ادامه حضور در منچستریونایتد

به گزارش زنهار، رومانو در ستون خود برای Caught Offside گفت که این بازیکن 37 ساله به این اطمینان نیاز دارد که تحت هدایت اریک تن‌هاگ می‌تواند یک بازیکن کلیدی باشد.

رومانو نوشت: "ستون خود را از کجا شروع کنم بهتر از کسی (کریستیانو رونالدو) که همچنان یکی از بازیکنان مورد بحث در فوتبال جهان است. همیشه تیترهایی در مورد فوق ستاره پرتغالی منتشر می‌شود، اما او در حال حاضر در مرحله تصمیم‌گیری برای آینده خود نیست. قرارداد او برای یک سال دیگر اعتبار دارد و تمایل او ماندن در منچستریونایتد است. اما این موضوع تنها درصورتی تحقق می‌یابد که او از اعتماد سرمربی جدید شیاطین سرخ اطمینان حاصل کند. این مسئله به گفتگو بین تن‌هاگ، کریستیانو رونالدو و خورخه مندس، مدیر برنامه‌های او، قبل از تصمیم گیری درمورد آینده نیاز دارد. تا اینجای کار، هیچ نشانه ای از مشکل از سوی نزدیکان رونالدو مشاهده نشده است.

رومانو اضافه کرد که رونالدو از مهاجم دیگری به تیم استقبال خواهد کرد و گفت: "همانطور که رالف رنگنیک اخیراً اشاره کرد، چرا نقشی برای رونالدو در تیم تن هاگ وجود نداشته‌باشد؟ پس از 24 گل در 37 بازی در تمام رقابت های این فصل، او این تیم یونایتد را در فصلی چالش برانگیز پیش بُرد. سن فقط یک عدد است، به خصوص وقتی صحبت از یکی از بهترین فوتبالیست‌ها و فداکارترین و حرفه‌ای‌ترین ورزشکاران تمام دوران باشد."

او ادامه داد: "درک من همچنین این است که کریستیانو با پذیرش یک مهاجم دیگر به بازار مشکلی نخواهد داشت. منچستریونایتد صددرصد یک مهاجم مرکزی جدید به خدمت خواهد گرفت. بازیکنانی مانند رشفورد و مارسیال دچار مشکل هستند و خرید جایگزینی برای ادینسون کاوانی حتمی است، اما این به آینده کریستیانو رونالدو ارتباطی نخواهد داشت."

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار