استقلال پس از هشت سال به سپاهان پنالتی داد

در حالی دروازه استقلال از روی نقطه پنالتی باز شد که این تیم پس از نزدیک به هشت سال در بازی با سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد.

استقلال پس از هشت سال به سپاهان پنالتی داد

به گزارش زنهار، استقلال در بازی با سپاهان خیلی زود به هدف خود رسید و توانست دروازه این تیم را باز کند. عطش آبی‌ها برای رسیدن به گل دوم باعث شده بود تا آنها روی یکی از ضربات کرنر جلو کشیده و همین مسئله یک ضد حمله سریع و برق‌آسا را در اختیار سپاهان و حسینی قرار دارد تا به سمت دروازه آبی‌پوشان حرکت کند. در واقع جاماندن مدافعین و هافبک‌های دفاعی استقلال سبب شد تا محمدرضا حسینی از وسط زمین با سنگربان آبی‌پوشان در موقعیت تک‌به‌تک قرار بگیرد و این بازیکن پس از عبور از سیدحسین، با خطای او مواجه شد و موعود بنیادی فر نیز بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید.

گئورگی گولسیانی این ضربه را به گل تبدیل کرد و کار به تساوی کشیده شد اما نکته جالب در خصوص این خطای پنالتی این است که استقلال پس از 2821 روز و نزدیک به هشت سال و انجام 16 بازی، برابر سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد تا دروازه آبی‌ها از این طریق باز شود. آخرین باری که استقلال برابر سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد به مرداد سال 1393 بازمی‌گردد که پس از برخورد توپ به دست خسرو حیدری، علیرضا فغانی به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید و احسان حاج صفی موفق شد توپ را وارد دروازه فروزان کرده و کار را به‌ تساوی بکشاند. سپاهان در آن مسابقه توانست در نهایت با نتیجه 3 بر یک از سد استقلال عبور کند اما در دیدار دو روز پیش، کار با تساوی یک – یک به پایان رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار