یک لژیونر به ایران برمی‌گردد

به غیر از چند لژیونر مطرح که در تیم های باشگاهی‌شان به صورت فیکس بازی می‌کنند و از همین حالا هم خودشان را در جام جهانی می‌بینند، سایر بازیکنان شاغل در کشورهای دیگر نمی‌توانند از حضورشان در قطر اطمینان داشته باشند.

یک لژیونر به ایران برمی‌گردد

به گزارش زنهار؛ فصل آینده برای بازیکنان ایرانی بسیار مهم است و به خاطر اینکه فصل بعد منتهی به جام جهانی خواهد شد، خیلی از بازیکنان می‌خواهند شرایطی برای خودشان فراهم کنند تا توسط سرمربی تیم ملی دیده شوند و در لیست نهایی مسافران جام جهانی قرار بگیرند. به غیر از چند لژیونر مطرح که در تیم‌های باشگاهی شان به صورت فیکس بازی می‌کنند و از همین حالا هم خودشان را در جام جهانی می‌بینند، سایر بازیکنان شاغل در کشورهای دیگر نمی‌توانند از حضورشان در قطر اطمینان داشته باشند. پیام نیازمند گلر سابق سپاهان که در تیم پورتومیننزه پرتغال حضور دارد، یکی از لژیونرهایی است که  شرایط خوبی در این فصل نداشت و در اکثر بازی‌های تیمش هم نیمکت نشین یا سکونشین بود.

پیام که یکی از بهترین گلرهای لیگ ما به حساب می‌آمد، به امید پیشرفت و البته رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی  راهی فوتبال اروپا شد ولی نه تنها به هدف خودش نرسید، بلکه در اردوی آخر تیم ملی هم اصلا دعوت نشد و جای خود را به سید حسین حسینی گلر موفق استقلال داد. نیازمند که می‌داند با ادامه این وضعیت در فصل آینده، جایی در فهرست مسافران جام جهانی نخواهد داشت، می‌خواهد سال بعد به ایران برگردد تا بتواند برای حضور در قطر شانس داشته باشد. به این ترتیب باید به زودی شاهد بازگشت یکی دیگر از لژیونرهای فوتبال ایران به لیگ برتر خودمان باشیم. از طرفی وضعیت رشید مظاهری هم در سپاهان اصلا مناسب نیست. گلر سابق استقلال و تیم ملی که در نیم فصل راهی سپاهان شد، به غیر از حواشی زیادی که بیرون از زمین فوتبال برایش به وجود آمد، در زمین هم اصلا عملکرد خوبی نداشته و نتوانست انتظارات سپاهانی‌ها را برآورده کند. از همین رو احتمال قطع همکاری سپاهان با رشید وجود دارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در صورت بازگشت نیازمند به فوتبال ایران، باشگاه سپاهان یکی از مشتریان جدی این گلر خواهد بود و ممکن است پیام جانشین رشید در سپاهان شود. گفتنی است، نیازمند سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه دارد و با درخشش در این تیم به پیراهن تیم ملی هم رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار