داستان ادامه دار رضا اسدی و پرسپولیس!

در حالی که طی چند وقت اخیر اخباری درباره جدایی رضا اسدی از جمع قرمز‌ها و پیوستن او به لیگ حرفه‌ای تایلند و باشگاه بوریرام منتشر شده بود، اما گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که اسدی یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندگار شود.

داستان ادامه دار رضا اسدی و پرسپولیس!

به گزارش منیبان؛ رضا اسدی چند روز پس از مطرح شدن پیشنهاد باشگاه بوریرام درباره آن شفاف‌سازی کرد تا این تصور مطرح نشود که او قصد بازارگرمی دارد. از سوی دیگر گفته می‌شود واکنش‌های منفی که در شبکه‌های اجتماعی از سوی هواداران پرسپولیس و برخی فوتبالی‌ها به این پیشنهاد اسدی و مقایسه او با رضا حقیقی هافبک دفاعی اسبق پرسپولیس باعث شده تا اسدی خیلی زود مصاحبه کند و البته برای ماندن در پرسپولیس، به مدیران این باشگاه چراغ سبز نشان دهد. او در مصاحبه جدیدش، درباره وضعیت قراردادش با پرسپولیس گفته است:" قرارداد من با پرسپولیس یک ساله است و بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر تمام می‌شود. تا این لحظه هیچ کسی به من پیشنهاد تمدید قرارداد نداده و از طرف باشگاه پرسپولیس صحبتی با من انجام نشده است. هنوز هیچ قراردادی با تیمی نبستم، در صورتی که طبق قانون می‌توانم چنین کاری را انجام دهم. فعلا باید ببینیم در روز‌های آینده چه اتفاقاتی پیش خواهد آمد. " اسدی برای ماندن در پرسپولیس توپ را به زمین باشگاه انداخته به خصوص آنکه یحیی گل محمدی هم بدش نمی‌آید که این بازیکن را یک فصل دیگر هم در اختیار داشته باشد منتهی گویا مدیران پرسپولیس حاضر نیستند تحت هر شرایطی با اسدی تمدید کنند.

آنطور که خبرورزشی نوشته، ظاهرا رقم قرارداد اسدی با پرسپولیس بیش از ۱۰ میلیارد تومان است؛ بنابراین باشگاه پرسپولیس حاضر است فقط با نصف رقم فعلی قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

باید منتظر ماند و دید اسدی که چند پیشنهاد هم از لیگ برتر ایران دریافت کرده است بالاخره در پرسپولیس ماندگار خواهد شد یا به عضویت یکساله در این تیم پایان خواهد داد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار