ماشین میلیاردی زیر پای‌تان است، یک مدت برای مردم بازی کنید

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از موضع‌گیری استقلالی‌ها علیه داوران گفت فرهاد مجیدی پای حرفش در مورد گل آرمان رمضانی بایستد.

ماشین میلیاردی زیر پای‌تان است، یک مدت برای مردم بازی کنید

به گزارش زنهار، عباس کارگر در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: روی کاغذ شانس پرسپولیس برای قهرمانی خیلی کم شده، اما فوتبال معلوم نمی‌کند. ۶ بازی باقی مانده و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

وی در مورد حذف سرخپوشان از جام حذفی عنوان کرد: خوشحال شدم که این اتفاق افتاد، چون اگر صعود می‌کردند دیگر تمرکزشان از لیگ برتر از بین می‌رفت و کار را رها می‌کردند. بیشتر دوست دارم در لیگ تلاش کنند تا برای ششمین بار قهرمان شوند و این یک اتفاق خیلی ویژه و خوب خواهد بود. هنوز هم احتمال قهرمانی را می‌دهم. درست است تیم از هر حیث مشکل دارد ولی قهرمانی دور از دسترس نیست.

کارگر با اشاره به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به داوری‌ها و جمله فرهاد مجیدی عنوان کرد: ابتدا فکر می‌کردم گل آرمان رمضانی درست بوده و داور به اشتباه آن را قبول نکرده، اما بعداً فیلمی را دیدم که کاملاً نشان می‌داد بازیکن استقلال خطا کرده و صددرصد داور درست سوت زده است. سرمربی استقلال گفته بود که اگر گل آرمان رمضانی درست نبود، مربیگری را کنار می‌گذارد. او مردانه پای حرفش بایستد. همه داوران تأیید کردند که تصمیم داور بازی درست بوده و حالا که اثبات شد مجیدی اشتباه کرده، پای حرفش بماند.

بازیکن پیشین پرسپولیس یادآور شد: من در مورد تیم خودمان هم منطقی صحبت می‌کنم و حمایت بیجا ندارم. این تیم، اصلاً تیم سال گذشته نیست و انگار دل به کار نمی‌دهند. از وضعیت مالی‌شان خبر ندارم، اما زمان ما هم پول نمی‌دادند. با این حال ماشاءالله همه‌شان ماشین میلیاردی زیر پای‌شان است و وضع‌ مالی خوبی دارند؛ این مدت را به خاطر مردم و پیراهنی که به تن دارید با تمام وجود بازی کنید تا قهرمانی ششم را به دست بیاورید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار