سرمربی جدید سپاهان مشخص شد؟

برنامه اصلی باشگاه سپاهان جذب یک مربی خارجی باکیفیت است هر چند مسئولان باشگاه مذاکراتی هم با چند مربی مطرح داخلی داشته‌اند.

سرمربی جدید سپاهان مشخص شد؟

به گزارش زنهار؛ بعد از عملکرد ناامید کننده تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها با کسب تنها ۷ امتیاز از ۶ بازی و قرار گرفتن در رده سوم جدول چهار تیمی و از سوی دیگر عملکرد پر فراز و نشیب زردپوشان در فصل جاری لیگ برتر و از دست رفتن شانس قهرمانی، مدیران این باشگاه را از هم اکنون به فکر مذاکره و جذب یک سرمربی بزرگ خارجی انداخته است. با توجه به اینکه نتایج کسب شده با هزینه‌های بالای باشگاه برای جذب بازیکنان و تدارکات و آماده‌سازی تیم همخوانی نداشته، مدیران سپاهان به جمع‌بندی قطعی برای تغییرات روی نیمکت این تیم رسیده‌اند، اما با توجه به اینکه تنها ۶ بازی تا انتهای فصل باقیمانده است بعید است در این مدت تغییری صورت گیرد و به احتمال زیاد سپاهان فصل را با محرم تمام خواهد کرد مگر اینکه نویدکیا بازهم ساز جدایی کوک کند و مانند ۲ استعفای قبلی، خودش تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشد که در اینصورت کادرفنی موقت هدایت تیم را عهده‌دار خواهد شد.

البته برنامه اصلی باشگاه سپاهان جذب یک مربی خارجی با کیفیت است هر چند مسئولان باشگاه مذاکراتی هم با چند مربی مطرح داخلی داشته‌اند که توافقات اولیه نیز حاصل شده است. گفته می‌شود فلیکس ماگات مربی ۶۸ ساله آلمانی که سابقه قهرمانی با بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا را هم دارد یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه سپاهان برای جانشینی نوید‌کیا است. ماگات که از سال ۲۰۱۷ بدون تیم مانده بود برای چند بازی آخر این فصل هدایت هرتابرلین را برعهده گرفته است.

گزینه‌های اروپایی دیگری نیز در لیست باشگاه سپاهان حضور دارند، اما ماگات گزینه اول ساکت است. مذاکرات با وی از چند روز قبل آغاز شده و حتی گفته می‌شود روند مذاکرات رضایت‌بخش بوده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار