بررسی شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس در لیگ

تیم های پرسپولیس و استقلال کورس قهرمانی مسابقات لیگ برتر را در این هفته هم ادامه خواهند داد، در مسابقات هفته 25 استقلال با تیم سپاهان و پرسپولیس با پیکان روبرو خواهند شد.

بررسی شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس در لیگ

به گزارش زنهار، پرسپولیس امید بسیار دارد که با برد برابر پیکان و توقف احتمالی استقلال برابر سپاهان فاصله خود تا صدر جدول را از 6 امتیاز کم کرده و به 4 امتیاز برساند. اگر پرسپولیس در فاصله 5 هفته به پایان لیگ فاصله خود را تا صدر جدول به 4 امتیاز برساند، فرصت خواهد داشت با بردهای متوالی در 5 هفته پایانی موقعیت خود را برای کسب عنوان قهرمانی تقویت کند. با این حال در صورت برد استقلال برابر سپاهان و توقف احتمالی پرسپولیس برابر پیکان شانس قهرمانی برای تیم پرسپولیس به ناچیزترین حد خواهد رسید.

از نظر ریاضی امروز استقلال حدود 67.5 درصد و پرسپولیس حدود 27.5 درصد شانس برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ دارند و در صورت توقف استقلال و برتری پرسپولیس، شانس قهرمانی برای پرسپولیس به 30 افزایش یافته و شانس قهرمانی آبی ها کاهش پیدا خواهد کرد. سپاهان در حال حاضر کمتر از  5 درصد شانس برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات فوتبال لیگ کشور دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار