دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار برابر پیکان مشخص شد

دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس که مدت‌ها از تمرین دور بوده قرار است مقابل پیکان به میدان برود.

دروازه‌بان پرسپولیس در دیدار برابر پیکان مشخص شد

به گزارش زنهار؛ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود، ولی حساس‌ترین بازی‌های هفته قرار است یک روز بعد، چهارشنبه، برگزار شود. در این روز ابتدا سپاهان با استقلال بازی می‌کند و سپس پرسپولیس و پیکان به مصاف یکدیگر می‌روند.

پرسپولیس در شرایطی برابر پیکان صف آرایی می‌کند که نیاز مبرم به کسب برد در این دیدار دارد. این تیم که با اختلاف ۶ امتیاز در تعقیب استقلال صدرنشین است اگر به نتیجه‌ای غیر از پیروزی برسد، شانس قهرمانی‌اش در این دوره از بازیها، اندک و اندک می‌شود. به همین دلیل است که کار یحیی گل‌محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی دشوار است؛ به ویژه برای پست دروازه‌بانی که این تیم لطمه‌های زیادی از آن خورده است.

در هفته‌های گذشته حامد لک، دروازه‌بان اصلی پرسپولیس، به دلیل انضباطی از تیم بیرون مانده و با تمرینات انفرادی خودش را آماده نگه داشته است. او از سوی یحیی بخشیده شد و به تمرین پرسپولیس برگشت، ولی در دیدار دوستانه اخیر این تیم نمایش قابل قبولی نداشته است. با وجود این، به نظر می‌رسد یحیی تصمیمش را گرفته و قرار است از حامد لک در تقابل با پیکان استفاده کند. اتفاقی که بعد از جنجال‌های به وجود آمده، می‌تواند نکته درخوری باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار