ساکت الهامی، فرهاد مجیدی را روسفید کرد!

با قهرمانی تیم نساجی مازندران در دیدار فینال رقابتهای جام حذفی تا حدی فشار از روی سرمربی استقلال برداشته شد.

ساکت الهامی، فرهاد مجیدی را روسفید کرد!

به گزارش زنهار؛ شکست استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با واکنش‌های متفاوتی از سوی کارشناسان استقلالی و پیشکسوتان این باشگاه مواجه شد و بسیاری فرصت کسب هر دو جام حذفی و لیگ برتر برای تیم استقلال را از دست رفته دانسته و این مهم را به مسایلی مانند ارنج اولیه تیم از سوی فرهاد مجیدی عنوان کردند و معتقد بودند بازی دادن به نفراتی مانند ابوالفضل جلالی و علیرضا رضایی در ترکیب اصلی و نیمکت نشین کردن حردانی و حسین حسینی از عوامل مرتبط با شکست استقلال بوده است.

اما قهرمانی تیم نساجی که در دور یک چهارم استقلال را حذف کرد باعث شد تا حالا کادر فنی در واکنش به آن انتقادات روسفید شده و با اشاره به شکست تیم شان روبروی شاگردان ساکت الهامی این باخت را روبروی قهرمان این دوره عنوان کنند.

ناگفته نماند فرهاد مجیدی دو فصل پیش هم در دیدار پایانی جام حذفی ۹۸-۱۳۹۹ در دیدار فینال مغلوب تیم تراکتوری شده بود که ساکت الهامی سرمربیگری اش را برعهده داشت.

شایان ذکر است؛ نساجی مازندران پس از حذف استقلال در دور یک چهارم نهایی با ضربات پنالتی (۴-۵) در دیدار نیمه نهایی مس کرمان را صفر- یک شکست داد و در نهایت در بازی فینال روبروی آلومینیوم اراک به برتری یک بر صفر رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه فاتح جام حذفی (در فصل ۰۱-۱۴۰۰) شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار