ناامیدی گل‌محمدی از قهرمانی پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس در مصاحبه آخرش صحبت‌های عجیبی را مطرح کرد.

ناامیدی گل‌محمدی از قهرمانی پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ یحیی گل‌محمدی از نظر فوتبالی‌ها یک فرد آرام و بدون حاشیه است و سرمربی فعلی پرسپولیس این موضوع را در دوران فوتبالش هم نشان داده بود. با این حال در چند وقت اخیر آنقدر فشار روی یحیی زیاد شده که حالا مدل جدیدی از گل‌محمدی را مشاهده می‌کنیم. گل‌محمدی قبل از آخرین مصاحبه‌اش که سه‌شنبه بود، در گفت‌وگویی و وقتی که از او در خصوص صحبت‌های فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال سوال پرسیده شد، گفت: حرفه‌ای نیست که من در خصوص همکارم و در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم.

با وجود این صحبت‌ها یحیی در مصاحبه عصر سه‌شنبه خود بار دیگر به عوامل بیرونی اشاره کرد و گفت: در این فصل به غیر از یک تیم، سایر تیم‌ها از نسبت به داوری معترض بودند و متضرر شدند. اتفاقات زیادی باعث شد که ما الان دوم جدول باشیم. به یک تیم واقعاً کمک شد که از ما جلوتر هستند، از احکام انضباطی تا داوری همه جوره کمک کردند به آن تیم که باعث شد ما در رده دوم قرار بگیریم.

به نظر می‌رسد فشار وحشتناک روی یحیی باعث شده تا او حرف‌های چند هفته قبل خودش را هم نقض کند و عوامل بیرونی و داوری‌ها را عامل نتایج نه چندان خوب تیمش بداند. حال این وسط چند سوال مهم پیش می‌آید که سرمربی پرسپولیس باید به آن پاسخ دهد. یحیی در صحبت هایش می‌گوید هنوز به قهرمانی امیدوار است، ولی به نظر می‌رسد با این حرف‌ها و در عمل خودش اولین کسی است که از قهرمان شدن تیمش در این فصل قطع امید کرده است. اینکه پرسپولیس خرید‌های بدی داشته چه ارتباطی به عوامل بیرونی دارد؟

چیزی که مشخص است، یحیی گل‌محمدی راهی را می‌رود که در چند سال گذشته استقلالی‌ها رفتند و همین موضوع هم باعث ضررشان شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار