سیاست درست فرهاد مجیدی در استقلال

فرهاد مجیدی تصمیم‌گیری برای فصل آینده را به پایان لیگ موکول کرده است.

سیاست درست فرهاد مجیدی در استقلال

به گزارش زنهار؛​ استقلال در این فصل نتایج فوق‌العاده خوبی در لیگ برتر کسب کرده. 6 هفته به پایان رقابت‌ها باقی‌مانده و آبی‌ها شانس اصلی قهرمانی هستند و می‌خواهند به 5 قهرمانی پیاپی رقیب سنتی خود پرسپولیس، پایان بدهند. فرهاد مجیدی که کاپیتان استقلال در آخرین قهرمانی این تیم در لیگ برتر بود، به عنوان سرمربی هنوز با استقلال نتوانسته قهرمانی‌ای به دست آورد. او 2 بار تا یک‌قدمی قهرمانی در جام حذفی با این تیم پیش رفت اما در هر 2 مرتبه، با باخت در بازی پایانی نتوانست به قهرمانی برسد. فرهاد که برای اولین‌بار از ابتدای فصل روی نیمکت استقلال نشسته، یک تصمیم مهم گرفته است؛ تصمیمی که منطقی است و حواشی را تا پایان فصل از این تیم دور می‌کند.

استقلال راه پرسپولیس را نمی‌رود

پرسپولیسی‌ها 6 امتیاز از استقلال کمتر دارند و با وجود اینکه در 5 فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده‌اند، دراین فصل شانس کمی برای کسب جام دارند. آن‌ها از جام حذفی با باخت خانگی مقابل آلومینیوم کنار رفته‌اند و سوپرجام را هم به فولاد واگذار کرده‌اند. انتقادهایی که از یحیی می‌شد، سبب شد تا او استارت فصل آینده را خیلی زود بزند و با برخی بازیکنان هم برای حضور در جمع سرخپوشان مذاکراتشان را آغاز کنند.

در مورد استقلالی‌ها در روزهای گذشته شنیده می‌شد که قصد دارند مانند پرسپولیس استارت فصل آینده را خیلی زود بزند. حتی نام چند بازیکن هم برای حضور در جمع آبی‌ها مطرح شد اما آن چیزی که مشخص است این است که استقلال راه پرسپولیس را برای فصل آینده نمی‌رود.

فرهاد فعلا لیست ورود و خروج ندارد

جام جهانی 2022 قطر پاییز ماه برگزار می‌شود. برخی لژیونرها که وضعیت خوبی در باشگاه خود ندارند، قصد دارند به لیگ برتر بیایند تا در سال جام جهانی بیشتر بازی آن‌ها به چشم بیاید و بتوانند خود را به لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی برسانند. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، هدف اولش قهرمانی با این تیم در لیگ برتر است تا بعد از امیر قلعه‌نویی، دومین سرمربی‌ای شود که قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را تجربه می‌کند. سرمربی‌ آبی‌ها به خوبی می‌داند که که اعلام کردن لیست خروج این باشگاه ممکن است تیم او را با حاشیه روبرو کند و اصلا دلش نمی‌خواهد تمرکز تیمش را برهم زند. فرهاد به همین دلیل اعلام کرده فعلا نه لیست خروج دارد و نه لیست ورود. مجیدی در یک تصمیم منطقی، همه چیز برای فصل آینده را به پایان فصل و بعد از قهرمانی احتمالی آبی‌ها موکول کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار