گل‌محمدی جانشین نکونام در فولاد؟ تکذیب شد

آیا یحیی گل محمدی گزینه جانشینی سرمربی فولاد خواهد بود؟

گل‌محمدی جانشین نکونام در فولاد؟ تکذیب شد

به گزارش زنهار، در حالی که فولاد خوزستان با جواد نکونام به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کرده، برخی شایعات درباره احتمال جدایی نکونام از این تیم منتشر شده است. فولاد خوزستان که در دو سال اخیر به همراه جواد نکونام درست به اندازه همه تاریخش جام گرفته است. نکونام هم تبدیل به اولین مربی این باشگاه شده که دو جام را با تیم اهوازی فتح می‌کند. او و تیمش فصل گذشته فاتح جام حذفی شدند و امسال هم سوپرجام را بردند. جام‌هایی که هرگز در تاریخ فولاد به دست نیامده بودند. حالا بخش ورزش روزنامه فرهیختگان در گفت و گو با اسماعیل گودرزی عضو هیات مدیره فولاد از او درباره این شایعه پرسیده که آیا ممکن است نکونام به تراکتور برود؟ توضیح او را بخوانید:" قرارداد نکونام با ما دوفصل است. الان هم هیچ‌ صحبتی درمورد رفتن یا ماندن با ما نکرده است. چیزی درباره پیشنهادهایش هم نگفته است. فعلا تمرکز نکونام روی لیگ قهرمانان بود که با تمرکز خوب و درایت این مربی صعود کردند. در این مورد باشگاه هیچ‌صحبتی با او نکرده و هیچ‌صحبتی در این مورد نشده‌ است. نکونام سرمربی فولاد است و به کارش ادامه می‌دهد."

گل‌محمدی جانشین نکونام می‌شود؟

نکته عجیب اینکه نام گزینه جانشین جواد نکونام در فولاد هم رسانه‌ای و از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی بعدی فولاد اسم برده شده است.  با توجه به رابطه خوب حمیدرضا گرشاسبی با یحیی گل محمدی حالا برخی معتقد هستند او که پیش از این بازیکن فولاد بود و دوران خوبی را در این تیم سپری کرد، ممکن است جای نکونام را در فولاد بگیرد به خصوص آنکه گل محمدی فصل سختی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته و برخی افراد به او توصیه کرده‌اند که از پرسپولیس جدا شود. توضیح گودرزی در مورد این زمینه را بخوانید:" فضای فوتبال ما در پایان فصل به‌سرعت به‌سمت حواشی اینچنینی می‌رود. برخی معادلات را به‌نفع خود حل می‌کنند. گرشاسبی به‌تنهایی تصمیم‌گیرنده نیست و بحث هیات‌مدیره و مدیران شرکت مطرح است و هر کاری بخواهد انجام شود، در همین چارچوب است. ما بی‌دلیل با نکونام قرارداد دوفصله نبستیم. می‌خواستیم نه‌تنها در فصل‌جاری که در فصل آینده هم تیم را تقویت کرده برای قهرمانی در لیگ برتر ببندیم."

به این نکته هم اشاره کنیم که با توجه به آنکه مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، در زمستان برگزار می‌شود، جواد نکونام حتی در صورت داشتن پیشنهاد از تیمهای دیگر، برنامه‌ای برای جدایی از فولاد نخواهد داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار