پشت پرده تصمیم باورنکردنی چهره جنجالی پرسپولیس

رضا اسدی که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس آمد تا جای خالی احمد نوراللهی را پر کند اما به هیچ‌ عنوان انتظارات را برآورده نکرده است.

پشت پرده تصمیم باورنکردنی چهره جنجالی پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ بازیکنی که با سروصدای فراوان سر از پرسپولیس درآورد و چهره ویژه نقل‌و‌انتقالاتی بود، به عنوان یک‌ هافبک دفاعی به هیچ عنوان نمره قابل‌ قبولی نگرفته و شاید به همین دلیل است که هواداران مدافع عنوان قهرمانی خواستار بازگشت نوراللهی به این تیم در تابستان هستند.  روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رضا اسدی قرار است در پایان فصل با جدایی از پرسپولیس راهی بوریرام تایلند در لیگ این کشور شود. جدایی این بازیکن موضوعی است که شاید در همان نیم فصل اول و در پایان بازی مقابل فولاد خوزستان می‌شد آن را حدس زد.

استوری اعتراض‌آمیز رضا اسدی در پایان آن بازی خطاب به هواداران پرسپولیس نشان از نارضایتی او در مقابل سیل انتقادات نیم فصل اول بود. اسدی که در اولین دیدار نیم فصل دوم مقابل فولاد و در وقت‌های اضافه به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد در حالی‌که تازه نفس بود آن چابکی لازم برای کورس با مدافع فولاد نداشت تا در پایان آن بازی هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس به انتقاد از عملکرد او بپردازند. عملکرد اسدی در نیم فصل اول چاره‌ای جز نیمکت‌‌نشین کردن او برای یحیی گل محمدی باقی نگذاشت، بازیکنی که قرار بود با توجه به سابقه‌ای که از خود در سایپا و تراکتور به جا گذاشته بود، یکی از مردان ثابت پرسپولیس و جانشینی برای احمد نوراللهی باشد، اما او هر چه جلوتر رفت بیشتر به نیمکت قرمزها پیچ شد.

اسدی در پایان آن بازی مقابل فولاد استوری عجیبی را در واکنش به انتقادات در فضای مجازی منتشر کرد و واکنش عجیبی را از خود نشان داد.اسدی درباره انتقاد از نمایش یک دقیقه‌ای خود در جدال با فولاد خوزستان اعلام کرد: "یه نیم فصل به خاطر عشق به تیمم با توهین و سکوت گذشت؛ چهار ماه بیشتر نمونده" حال به نظر می‌رسد او از همان زمان جدایی خود را قطعی کرده بود و می‌شد از همان واکنش او نسبت به هواداران این جدایی را پیش‌بینی کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار