شایعه جنجالی؛ یحیی گل‌محمدی در فولاد؟

یکی از روزنامه‌ها با مطرح کردن شایعه‌ای عجیب یحیی گل‌محمدی را گزینه فولاد خوزستان عنوان کرده است.

شایعه جنجالی؛ یحیی گل‌محمدی در فولاد؟

به گزارش زنهار؛ با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی فصل رفته‌رفته بازار شایعات نقل و انتقالاتی داغ و داغ‌تر می‌شود. در این بین و مطابق با با ذائقه مخاطب، همواره شایعاتی که مربوط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

در تازه‌ترین شایعه نقل و انتقالاتی روزنامه فرهیختگان در خبری به ماجرای انتقال احتمال یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، به فولاد خوزستان خبر داده و نوشته رایطه خوب گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس و کنونی فولاد، با یحیی کلید این انتقال است. همچنان عنوان شده جواد نکونام هم قرار از است از فولاد راهی تراکتور شود.

این موضوع در حالی عنوان می‌شود که فولاد این روز‌ها با جواد نکونام روز‌های رویایی را سپری می‌کند و در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از مرحله گروهی شده اند. موضوع مهم‌تر، اما درباره قرارداد نکونام با فولاد است که این قرارداد ۲ ساله تنظیم شده است؛ به این معنی که علاوه بر سال جاری، نکونام سال آینده هم با فولاد قرارداد دارد. حالا با توجه به قرارداد تنظیم شده و البته نتایجی که نکونام در فولاد می‌گیرد بعید است اهوازی‌ها به راحتی اجازه خروج سرمربی جوان را بدهند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار