آینده مبهم حمید مطهری در پرسپولیس

حمید مطهری، دستیار اول یحیی گل‌محمدی در پایان فصل پرسپولیس را ترک می‌کند؟

آینده مبهم حمید مطهری در پرسپولیس

به گزارش زنهار؛ آیا دستیار اول یحیی گل‌محمدی در پایان فصل پرسپولیس را ترک می‌کند؟ حمید مطهری که پس از پایان همکاری او با مجتبی حسینی و ساکت الهامی به کادر او اضافه شد، طی ۲ فصل گذشته با پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر و همچنین فینال آسیا رسید تا روز‌های خوبی را پشت سر بگذارد.

مطهری در این فصل با انتقاد‌های زیادی همراه بوده و برخی کارشناسان معتقد هستند او به جای کمک به یحیی بیشتر درگیر حواشی و پاسخ به ادعا‌های تیم رقیب شده است. از طرف دیگر و آنطور که روزنامه ایران ورزشی نوشته٬ مطهری بعد از حذف پرسپولیس از جام حذفی یکی از افرادی بود که در فضای مجازی حسابی مورد انتقاد شدید برخی طرفداران تیمش قرار گرفت.

حال در این بین و از زمان حضور مطهری در پرسپولیس بار‌ها این مربی با پیشنهاد‌هایی برای حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری به عنوان سرمربی روبه‌رو بوده است، اما او ادامه حضور در پرسپولیس و کار کردن کنار یحیی را به سرمربیگری در لیگ برتر ترجیح داده است.

حمید مطهری که طی ۲ سال گذشته، دو بار از نساجی مازندران، دو بار از شهر‌خودرو، یک بار از سایپا و یک بار از نفت مسجدسلیمان پیشنهاد داشته تمام این پیشنهاد‌ها را به خاطر بردن جام‌های بیشتر با پرسپولیس و تداوم موفقیت‌ها رد کرده و چند ماه قبل هم به آخرین پیشنهادش جواب منفی داد.

طبق ادعای ایران‌ورزشی، آخرین پیشنهاد مطهری از آلومینیوم اراک با مبلغ ۸ میلیارد تومان بود که این مربی این پیشنهاد را رد کرد تا سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی اراکی‌ها انتخاب شده و در جام حذفی قابل پرسپولیس قرار گرفت و این تیم را از مسابقات حذف کرد.

آنچه این روز‌ها از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد حمایت یحیی از دستیارانش در مقابل انتقاد‌ها بوده، اما شاید حمید مطهری در پایان فصل تصمیم جدیدی برای آینده مربیگری خود گرفته و بخواهد به عنوان نفر اول روی نیمکت سرمربیگری تیم‌های لیگ برتری بنشیند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار