رسوایی جدید برای ستاره خوش تیپ فوتبال!

سرخیو راموس به طور محرمانه پیامی صوتی برای جرارد پیکه ارسال کرده بود که در آن از لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتقاد کرده است. پیکه، اما در حق سرخیو راموس خیانت کرده و این پیام صوتی را برای روبیالس ارسال کرده است.

به گزارش زنهار؛ طی روز‌های گذشته بود که ال‌کانفیدنسیال با انتشار یک گزارش ویژه، پرده از مکالمات تلفنی بین جرارد پیکه و لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا برداشت. سرقت اطلاعات از گوشی روبیالس فاش ساخت که پیکه در انتقال سوپرکاپ اسپانیا به عربستان و تغییر شکل برگزاری این بازی‌ها نقش مهمی داشته است. هولدینگ کاسموس با مالکیت پیکه، از این انتقال ۲۴ میلیون یورو سود کرده است و به فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز سالانه ۴۰ میلیون یورو خواهد رسید. این تنها رسوایی برای جرارد پیکه محسوب نمی‌شد چراکه چند فایل صوتی دیگر از این مدافع اسپانیایی منتشر شد که به شکل‌های مختلف او و رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را در مظان اتهام قرار داد.

به عنوان مثال در یکی از این فایل‌های صوتی مشخص شد که پیکه با یک لابی گری عجیب زمینه حضور تیم تحت مالکیت خود یعنی آندورا در لیگ دسته دوم اسپانیا را فراهم کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که حواشی این فایل‌های صوتی پایان ندارد و دردسر‌های آن برای جرارد پیکه همچنان ادامه خواهد داشت. در همین راستا ال‌کاندیفنسیال یک افشاگری جدید در رابطه با مدافع بارسلونا انجام داده است.

بر این اساس سرخیو راموس به طور محرمانه پیامی صوتی برای جرارد پیکه ارسال کرده بود که در آن از لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتقاد کرده است. پیکه، اما در حق سرخیو راموس خیانت کرده و این پیام صوتی را برای روبیالس ارسال کرده است. او همچنین به روبیالس اطمینان خاطر داده که در این زمینه کاملاً محتاطانه عمل می‌کند. البته جرارد پیکه در روز‌های اخیر آرامش خود را نشان داده و در مصاحبه‌ای گفته بود: "اینجا تنها کار غیرقانونی‌ای که صورت گرفته این است که یک نفر بخشی از مکالمات خصوصی ما را سرقت کرده و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است، البته خیلی هم لازم نیست باهوش باشید تا بدانید که چه شخصی پشت این ماجراست. این خبری بود که سال ۲۰۱۹ منتشر شد. می‌توانید آرشیو اخبار آن سال را بررسی کنید و آن زمان این موضوع اصلاً خبرساز نشد. حالا در سال ۲۰۲۲ فایل صوتی همان خبر منتشر شده و خبرساز شده است. "

با این حال اکنون باید منتظر ماند و دید که بعد از این رسوایی جدید آیا پیکه واکنشی نشان خواهد داد یا خیر. از طرف دیگر او و سرخیو راموس مدت‌ها در تیم ملی اسپانیا با یکدیگر هم تیمی بوده اند و اصلا بعید نیست که مدافع سابق رئال مادرید و کنونی پاری‌سن‌ژرمن نیز موضع گیری خود را در این باره اعلام کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار