جانشین تازه فرگوسن کبیر معرفی شد

باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی اریک تن‌هاخ را به عنوان سرمربی این تیم در فصل آینده معرفی کرد.

جانشین تازه فرگوسن کبیر معرفی شد

به گزارش زنهار؛ باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که اریک تن‌هاخ در پایان فصل جاری جانشین رالف رانگنیک می‌شود و هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت. قرارداد سرمربی فعلی تیم فوتبال آژاکس با من‌یونایتد سه ساله دارای امکان تمدید برای سال چهارم است.

طبق گزارش نشریه سان، توافق صورت گرفته میان تن‌هاخ و من‌یونایتد هفته گذشته صورت پذیرفته بود و اکنون تنها این موضوع اعلام رسمی شده است.

منچستری‌ها برای هدایت تیم‌شان گزینه‌هایی مانند مائوریسیو پوچتینو، زین‌الدین زیدان و برندان راجرز هم داشتند که در نهایت سرمربی هلندی آژاکس را ترجیح دادند.

گویا باشگاه انگلیسی برای استخدام تن‌هاخ ۵۲ ساله، به باشگاه آژاکس غرامتی ۲/۵ میلیون پوندی خواهد پرداخت. تن‌هاخ در پایان فصل دستیارش میچل فن‌در گاگ را هم با خود به اولدترافورد خواهد برد.

تن‌هاخ پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی فصل آینده من یونایتد گفت: بسیار مایه افتخار است که به عنوان سرمربی منچستریونایتد منصوب شده‌ام و بی‌نهایت برای چالش پیش رو هیجان دارم. من قدمت این باشگاه بزرگ و میزان اشتیاق هواداران آن را می‌دانم و سراپا انگیزه‌ام که تیمی بسازم که بتواند تمام موفقیت‌هایی که لیاقتش را دارد کسب کند. ترک آژاکس بعد از این همه سال باورنکردنی، سخت است و من به هواداران این تیم اطمینان خاطر می‌دهم که تا آخرین روز حضورم با تمرکز کامل کارم را ادامه دهم و تلاش کنیم که پایانی خوش را برای این فصل رقم بزنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار