تصویر برداری از تمرین تیم ملی فقط برای سرمربی

تیم ملی فوتبال کشورمان ماه آینده برای برگزاری یک اردوی دو هفته‌ای و انجام چندین دیدار تدارکاتی راهی قطر می‌شود و اولین مرحله از آماده‌سازی خود پس از گروه‌بندی نهایی جام جهانی را برگزار خواهد کرد.

تصویر برداری از تمرین تیم ملی فقط برای سرمربی

به گزارش زنهار؛ بدون شک اردوها و دیدارهای تدارکاتی تا زمان آغاز مسابقات جام جهانی از اهمیت بسیار زیادی برای مربیان تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات برخوردار است و آنها می‌خواهند تا سرحد امکان دست‌شان برای رقبا رو نشود، روی همین اصل اغلب جلسات تمرینی خود را پشت درهای بسته برگزار می‌کنند و گاهی اوقات حتی شاهد بوده‌ایم تیم‌های متوسط راه یافته به جام جهانی که با شبکه‌های بزرگ تلویزیونی برای پخش زنده مسابقات خود قرارداد ندارند، تعدادی از بازی‌های تدارکاتی خویش را هم به صورت محرمانه برگزار کرده‌اند و اجازه پخش مستقیم تلویزیونی آنها را نداده‌اند. 

به نظر می‌رسد شرایط اردوی تیم ملی در قطر هم ویژه باشد و هر کسی نمی‌تواند براحتی عملکرد شاگردان اسکوچیچ را زیر نظر بگیرد. قرار است از تمرینات ایران در قطر توسط گروه آنالیز تیم ملی تصویر گرفته شود ولی این تصویربرداری کاملاً محرمانه بوده و فقط در اختیار سرمربی قرار می‌گیرد تا آن را همراه با دستیارانش بررسی کند. 

این فیلم‌ها به ایران آورده خواهد شد و تا پایان مسابقات جام جهانی به صورت کاملاً محرمانه در اختیار مربیان تیم ملی باقی می‌ماند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار