غول ایتالیایی همچنان به دنبال مهدی طارمی

توافق با اوریگی، اما باعث نمی‌شود تا میلان از جذب مهدی طارمی صرف نظر کند. طارمی در لیگ پرتغال و ترکیب پورتو درخشان ظاهر شده و گل‌های سرنوشت‌سازی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده. او با توجه به این درخشش، یکی از گل‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی است.

غول ایتالیایی همچنان به دنبال مهدی طارمی

به گزارش زنهار؛ مسئولان باشگاه میلان- صدرنشین فعلی سری آ- و بخت نخست قهرمانی در لیگ ایتالیا، از چند هفته قبل تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر کادرفنی آغاز کرده‌اند. استفانو پیولی، سرمربی موفق میلان که تیم هماهنگ و مستحکمی را ساخته، بخصوص در خط حمله قصد دارد تغییراتی در ترکیب تیمش به وجود بیاورد و کمی هم میانگین سنی خط هجومی میلان را پایین بیاورد. در خط حمله فعلی میلان، زلاتان ابراهیموویچ ۴۰ ساله و اولیویه ژیروی ۳۵ ساله حضور دارند که هر دو البته گل‌های حساسی را در این فصل از رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند. زلاتان که در این سن و سال هم بازیکن قابل احترام و آماده‌ای است، در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ که به روز‌های پایانی آن نزدیک می‌شویم، ۱۹ بار در ترکیب میلان قرار گرفته، ۹۳۷ دقیقه در زمین حضور داشته و ۸ گل نیز وارد دروازه رقبا کرده. یعنی به طور میانگین هر ۱۱۷ دقیقه یک گل که آمار مناسبی برای این مهاجم سوئدی محسوب می‌شود. اولیویه ژیرو نیز ۲۳ بار در ترکیب میلان حضور داشته، ۱۵۱۸ دقیقه بازی کرده و او هم مثل زلاتان ۸ گل زده.

با این حال میلان قصد دارد دو مهاجم جدید برای فصل آینده جذب کند. رسانه‌های ایتالیایی و در رأس آن‌ها مدیاست اعلام کرده‌اند که مسئولان باشگاه ایتالیایی با دیووک اوریگی، مهاجم لیورپول به توافق رسیده‌اند تا او که در لیورپول چندان در ترکیب قرار نمی‌گیرد، با قراردادی سه ساله به ارزش سه و نیم میلیون یورو به میلان برود و از فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در ترکیب این تیم به میدان برود. اوریگی که در لیورپول پشت خط محمد صلاح، سادیو مانه، روبرتو فیرمینیو، دیگو ژوتا و به تازگی لوئیس دیاز قرار دارد، احتمالاً از فصل بعد برای میلان در سری آ بازی خواهد کرد. توافق با اوریگی، اما باعث نمی‌شود تا میلان از جذب مهدی طارمی صرف نظر کند. طارمی در لیگ پرتغال و ترکیب پورتو درخشان ظاهر شده و گل‌های سرنوشت‌سازی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده. او با توجه به این درخشش، یکی از گل‌های بازار نقل و انتقالات تابستانی است. مهاجمی که با پورتو در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ پرتغال قرار دارد و البته نشان داده که می‌تواند در لیگ‌های معتبر و باشگاه‌های بزرگتر نیز مهره مؤثر و قابل اعتنایی باشد؛ بنابراین باید منتظر اخبار جدیدی در این زمینه باشیم. آن هم برای مهاجمی که با ریوآوه توانست عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست بیاورد و در ترکیب پورتو نیز این فصل ۱۵ گل زده و بار‌ها موقعیت ساخته و پنالتی گرفته. فقط می‌ماند خواسته پورتو و رضایت مسئولان این تیم که باید ببینیم آیا با جدایی مهاجم ایرانی و توانمندشان موافقت می‌کنند یا نه؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار