مرور 5 بازی گذشته پرسپولیس/تعداد گل های پرسپولیس در نیمه دوم: صفر مطلق!

​عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه دوم 5 بازی اخیر بسیار ضعیف بوده است.

مرور 5 بازی گذشته پرسپولیس/تعداد گل های پرسپولیس در نیمه دوم: صفر مطلق!

به گزارش طرفداری، در حالی که پرسپولیس در نیمه های دوم نیم فصل اول عملکرد موفقی داشت و برنده اکثر نیمه های دوم بازی ها بود، در بازی های اخیر خود به شدت ضعیف عمل کرده و در 5 بازی قبلی خود در لیگ و جام حذفی حتی موفق نشده یک بار دروازه حریفان خود را باز کند.

به هرحال این یک واقعیت است که از روز 9 اسفند که مهدی عبدی در دقیقه 74 بازی با مس رفسنجان موفق به گلزنی شد، پرسپولیس در هیچ کدام از بازی های بعدی اش در 45 دقیقه دوم گلزنی نکرده است، موضوعی که بدون هیچ تردیدی بیش از هر چیزی به کادرفنی مربوط می شود.

پرسپولیس پس از بازی با مس رفسنجان مقابل نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، استقلال، هوادار و آلومینوم در لیگ و جام حذفی به میدان رفته و مرور این بازی ها نشان می دهد عملکرد گلزنی پرسپولیس در نیمه مربیان صفر مطلق بوده است.

پرسپولیس در نیمه دوم بازی با نفت آبادان گل نزد و مقابل نفت مسجد سلیمان نیز هر دو گل خود را در نیمه اول به ثمر رساند. در بازی با استقلال در نیمه اول گل زد و در ادامه همچون دربی های قبلی نتوانست برتری خود را حفظ کرده و در نیمه دوم به جای گلزنی، در شرایطی خاص که مورد اعتراض کادرفنی تیم بود گل دریافت کرد.

پرسپولیس در بازی بعدی خود مقابل هوادار در 45 دقیقه دوم باز هم در گلزنی ناکام بود و در آخرین بازی که در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک برگزار شد نیز سرخ ها هر دو گل خود را در نیمه اول به ثمر رساندند و در نیمه دوم باز هم نتوانستند گلزنی کنند.

از این رو پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود در نیمه های دوم حتی موفق نشده یک بار گلزنی کند و آخرین گلی که سرخ ها در نیمه مربیان به ثمر رساندند به دقیقه 74 بازی با مس رفسنجان مربوط می شود، گلی که از سوی مهدی عبدی و روی پاس علی شجاعی به ثمر رسید، دو بازیکنی که این روزها نیمکت نشین تیم هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار