اتفاق نادر در جام‌ حذفی ایران

با انجام بازی استقلال مقابل نساجی چهره چهارمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شناخته شد.

اتفاق نادر در جام‌ حذفی ایران

به گزارش زنهار؛ با انجام بازی استقلال مقابل نساجی چهره چهارمین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شناخته شد.قرار بود جام حذفی جام شگفتی‌ها باشد، اما نه تا این حد شگفتی که از جمع چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی به جز یک تیم، دیگران پیش از این سابقه حضور در این مرحله از جام حذفی را نداشته‌اند.

مس کرمان که یکی از تیم‌های مدعی صعود از لیگ یک به لیگ برتر است تنها تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است که سابقه رسیدن به فینال این مسابقات (در فصل ۹۳-۹۲) را دارد و به جز آن ۳ تیم دیگر برای اولین بار راه‌یابی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را تجربه می‌کنند.

از ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنها ۲ تیم از لیگ برتر هستند که هر دو از تیم‌های میانه رو به پایین جدول (رده‌های دهم و دوازدهم) هستند، یک تیم از لیگ یک و تیمی دیگر از لیگ دسته دوم کشور است.

نه تنها در بین ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هیچیک از دو تیم استقلال و پرسپولیس مشاهده نمی‌شوند که این موردی عجیب و نادر در تاریخ جام‌های حذفی است، بلکه هیچ تیمی از تهران در این مرحله حضور ندارد.

در ادامه مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، تیم‌های خلیج فارس ماهشهر با آلومینیوم اراک و مس کرمان با نساجی قائم شهر به مصاف هم می‌روند تا چهره تیم‌های فینالیست جام حذفی مشخص شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار