خبر بد برای پرسپولیس؛ ستاره‌های تیم در آستانه جدایی

میلاد سرلک پیشنهادات تازه‌ای از فوتبال قطر دارد و شاید فصل آینده، تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان بگیرد.

خبر بد برای پرسپولیس؛ ستاره‌های تیم در آستانه جدایی

به گزارش زنهار؛ قرارداد‌های کوتاه مدت و جدایی ستاره‌های تیم‌های لیگ برتری به عنوان بازیکن آزاد، موضوعی تازه‌ای در فوتبال ایران نیست. پرسپولیس که ابتدای فصل احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به همین دلیل از دست داده بود، حالا نگران جدایی مهدی ترابی و میلاد سرلک است. مهمترین بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود و فعلا، قصدی برای تمدید قرارداد هم ندارند. هر دوی آن‌ها، به فکر حضور در کشور‌های تازه هستند و رسیدن پیشنهادات جدی به سرلک، احتمال جدایی او بیشتر کرده است.

دو باشگاه قطری، مذاکرات اولیه را برای جذب سرلک آغاز کرده‌اند و به نظر می‌رسد اولویت او هم، حضور در کشور‌های حوزه خلیج فارس است. با توجه به قیمت فعلی دلار، در صورت جدی بودن پیشنهادات تیم‌های قطری پرسپولیس نمی‌تواند چنین مبلغی را به سرلک پرداخت کند. ترابی بر خلاف سرلک، به دنبال حضور در فوتبال اروپاست. ترابی پس از حضوری ناموفق در فوتبال قطر، نمی‌خواهد دوباره این تجربه را تکرار کند و قصد دارد در سن ۲۷ سالگی از آخرین فرصت‌هایش برای لژیونر شدن بهره ببرد. ترابی البته، اختلافات مالی هم بخاطر مطالبات زیاد از پرسپولیس دارد و این موضوع هم، باعث شده پروسه تمدید قراردادش فعلا به بن‌بست بخورد.

امید پرسپولیس برای حفظ دو ستاره ملی پوش تیمش، به جام جهانی قطر است. جدایی مهدی ترابی و میلاد سرلک از پرسپولیس و رفتن آن‌ها به کشور‌های تازه، ریسک بزرگی در ماه‌های باقی مانده به جام جهانی محسوب می‌شود. هیچکدام از آن‌ها، جزو ستون‌های اصلی تیم ملی نیستند که جایگاه تضمین شده‌ای در لیست دراگان اسکوچیچ داشته باشند؛ بنابراین حضوری ناموفق و نیمکت نشینی در تیم جدید، می‌تواند شانس حضور در جام جهانی را از آن‌ها بگیرد. ترابی این فصل، بهترین گل‌ساز لیگ برتر و امتیازآورترین بازیکن پرسپولیس بوده و آن‌ها، نمی‌خواهند برای دومین بار ستاره تیم‌شان را از دست بدهند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار