خبر بد برای مهدی طارمی در آستانه بازی با ویتوریا گیمارش

مهدی طارمی شانس کمی برای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دارد.

خبر بد برای مهدی طارمی در آستانه بازی با ویتوریا گیمارش

به گزارش زنهار؛ مهدی طارمی فوق ستاره ایرانی باشگاه پورتو روز‌های خوبی را در فوتبال اروپا و لیگ پرتغال سپری می‌کند. او که بعد از پیوستنش به ریوآوه در لیگ فوتبال این کشور همواره یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان آقای گلی بوده، در این فصل اسیر بدشانسی شده است.

طارمی در رقابت‌های این فصل از لیگ پرتغال با پیراهن پورتو تا به حال ۱۴ بار موفق به گلزنی شده، ولی افت مقطعی او در آستانه سال جدید میلادی باعث شد تا از رقبایش در صدر جدول به ویژه داورین نونز، بازیکن ۲۲ ساله تیم بنفیکا عقب بیفتد. طارمی این اواخر از سوی سرمربی پورتو هم کمتر به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته شده و همین دلیل شاید باعث عقب افتادن او از کورس رسیدن به صدر برترین گلزنان لیگ پرتغال شده است.

البته در شرایطی که رسانه‌های پرتغالی در آستانه دیدار پورتو با ویتوریو گیمارش خبر از حضور این بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی پورتو داده اند، ولی خبر بد برای طارمی اینکه رقیب او یعنی داورین نونز شب گذشته موفق به ثبت هت‌تریک شده و تعداد گل هایش در لیگ را به عدد ۲۴ افرایش داده است. این بدان معنی است که در مقطع کنونی، طارمی با صدر جدول برترین گلزنان لیگ پرتغال ۱۰ گل اختلاف دارد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار