مستندات محکم پرسپولیس علیه ادعای جنجالی

مدیر حقوقی پرسپولیس ادعای گلر سابق این تیم را رد کرد.​

مستندات محکم پرسپولیس علیه ادعای جنجالی

به گزارش زنهار؛ بوژیدار رادوشوویچ که با ۶ سال حضور در تیم پرسپولیس با سابقه‌ترین خارجی تاریخ باشگاه لقب گرفته بود، پس از ترک قابل پیش‌بینی اردوی قرمز‌ها شکایت خود را در کمیته انضباطی فیفا ثبت کرد تا به این‌ترتیب قرمز‌ها درگیر یک پرونده جدید شوند.

در حالی که گفته می‌شود این پرونده در صورت محکومیت باید قرمز‌ها یک میلیون دلار به رادو پرداخت کنند، اما معاون حقوقی جدید باشگاه پرسپولیس نظر متفاوتی دارد.

حسین دوام در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس، اینگونه توضیح داد و گفت: " رادو شکایت کرده و ما هم به فیفا جواب دادیم. شکایت او به باشگاه رسیده و جواب هم ارسال کردیم. دفاعی فراتر از حد تصور داشتیم"

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا امکان دارد با این دفاع پولی که باید باشگاه پرسپولیس در این پرونده پرداخت کند کمتر شود، پاسخ داد: "مستنداتی ارائه شده که به هیچ عنوان ادعای رادو پذیرفتنی نیست. " معاون باشگاه پرسپولیس درباره اینکه رادو مدعی است قرمز‌ها امضای او را جعل کرده‌اند، گفت: این صرفاً یک ادعا است و مستنداتی داریم که پول را به او پرداخت کرده‌ایم. "

باشگاه پرسپولیس درگیر پرونده‌ای است که احتمال دارد یکی از گران‌ترین بدهی‌های تاریخ را روی دست این باشگاه بگذارد، قرمز‌ها در صورت محکومیت علاوه بر خسارت حدود یک میلیون یورویی، هزینه دادرسی را هم باید پرداخت کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار