جزئیات جدید از بیماری غیرقابل باور ستاره فوتبال ایران

سردار آزمون به دلیل بیماری بازی پیش روی تیمش در بوندس‌لیگا را از دست داده است.

جزئیات جدید از بیماری غیرقابل باور ستاره فوتبال ایران

به گزارش زنهار؛ به نظر می‌رسد شرایط برای سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران، در بوندس‌لیگا هنوز مساعد نشده است. او که در ژانویه بعد از سال‌ها حضور در روسیه، راهی لورکوزن شده، هنوز موفق به گلزنی برای این تیم آلمانی نشده است.

روز‌های نخست انتقال سردار آزمون به بایرلورکوزن با مصدومیت همراه بود به طوری که او چندین هفته به صورت انفرادی تمرین کرد و رفته رفته به تمرینات گروهی تیم اضافه شد. او سپس در بازی‌های نخست دقایقی به میدان فرستاده شد و بعد هم فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی را به دست آورد، ولی در هیچ کدام از آن دیدار‌ها موفق به گلزنی نشد. سردار که انگیزه زیادی برای درخشیدن با پیراهن سرخ لورکوزن دارد آماده بود تا در دیدار برابر بوخوم طلسم گل نزدن هایش را بشکند، ولی حالا آنطور که سرمربی لورکوزن اعلام کرده این مهاجم ایرانی اسیر بیماری شده و نمی‌تواند تیمش را با توان ۱۰۰ درصدی در بازی پیش رو همراهی کند. این خبر در شرایطی منتشر شد که باشگاه لورکوزن اشاره‌ای به نوع بیماری سردار آزمون نکرده بود.

به همین منظور، این موضوع سوژه‌ای برای رسانه‌های آلمانی شد تا درباره شرایط بیماری سردار آزمون مطالبی بنویسند. سایت «ligainsider» آلمان درباره جزئیات بیماری ستاره تیم ملی ایران، نوشت: سردار آزمون مهاجم ملی پوش ایرانی لورکوزن در حال حاضر با بیماری سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز به بهبودی کامل نرسیده و حضورش در بازی با بوخوم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار