پرسپولیسی ها برای بازگشت برانکو هشتگ زدند/نارضایتی شدید قرمزها از گل محمدی

هواداران پرسپولیس به شدت از عملکرد یحیی گل محمدی ناراضی هستند.

پرسپولیسی ها برای بازگشت برانکو هشتگ زدند/نارضایتی شدید قرمزها از گل محمدی

به گزارش زنهار، یحیی گل محمدی پس از یک و نیم فصل موفق رفته رفته با پرسپولیس در حال سقوط است. او که در نیم فصل دوم لیگ نوردهم تیم آماده و پرداخته ای که حاصل زحمات برانکو ایوانکوویچ و کالدرون بود را تحویل گرفت، در همان لیگ و لیگ بیستم به قهرمانی رسید اما در ادامه راه هم بعد از یک حضور در فینال، از لیگ قهرمانان آسیا به بدترین شکل ممکن حذف شد و در لیگ هم نتوانست بازی های خوبی که سرخ ها در 6 سال گذشته ارائه داده بودند را به نمایش بگذارد.

به جز مسائل فنی، یحیی گل محمدی چند تصمیم عجیب و غریب هم گرفت که به جایگاه او ضربه های سختی زد. استعفاهای پیاپی از سرمربیگری، تصمیمات مبهم در نقل و انتقالات و نوع برخوردهای دوگانه اش با بازیکنان پرسپولیس از جمله تصمیم هایی بود که به دفعات مورد اعتراض از سوی رسانه ها و هواداران قرار گرفت.

تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا رفته رفته تعداد منتقدان او بیشتر شود. اوج کار تصمیم های او در دربی 98 در طول بازی و پس از آن بود. یحیی گل محمدی نه تنها تصمیم های فنی خوبی در دربی نگرفت بلکه پس از بازی هم حتی به هواداران و اهالی فن این اجازه را نداد تا ابهامات فنی خود را با او مطرح کنند. او به یک باره در فضای مجازی با پرسپولیس خداحافظی کرد و راهی سفری عیدانه شد!

یحیی اگرچه با آغاز تمرینات برگشت اما با بازی که روز قبل مقابل هوادار ارائه داد آب پاکی را روی دست هواداران پرسپولیس ریخت. به جز نتیجه، پرسپولیسی ها روز قبل از دادن چند پاس سالم هم به یکدیگر عاجز بودند. ضمن این که روند افت بازیکنان در این تیم ادامه دارد و حتی تمیروف و رامین رضاییان نیز طی چند هفته اخیر دچار افت شده اند.

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا طی چند ساعت اخیر شاهد به راه افتادن هشتگ هایی در فضای مجازی از سوی هواداران پرسپولیس برای بازگشت برانکو ایوانکوویچ باشیم. اگرچه در این فضا همچنان گروهی از طرفداران یحیی نیز حضور داشته و معتقدند دلیل اصلی نتایج پرسپولیس نیروهای بیرونی و کمبود بازیکن است اما گروه مخالف با یادآوری دوران برانکو که پرسپولیس با 14 بازیکن راهی فینال آسیا شد و حضور نیروهای مخالف برای قهرمانی پرسپولیس در همان مقطع نیز خواهان حضور مربی خارجی در پرسپولیس هستند.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت طی چند هفته باقی مانده چه اتفاقاتی رخ داده و یحیی گل محمدی می تواند در پایان فصل یکی از جام ها را به ویترین افتخارات پرسپولیس اضافه کند یا نه. اما چیزی که مشخص به نظر می رسد تمایل هواداران پرسپولیس به بازگشت برانکو و مربیان خارجی به این تیم است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار