منفی شدن تست الکل ستاره فوتبال با سکه!

جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد با یک حقه از مجازات پلیس انگلیس گریخته است.

منفی شدن تست الکل ستاره فوتبال با سکه!

به گزارش زنهار؛ دوران بازیگری جرارد پیکه همراه با حواشی متنوعی همراه بوده است که اغلب آنها در زمان حضورش در تیم فوتبال بارسلونا رقم خورد. او اما قبل از بازگشت به جمع آبی‌و‌اناری‌ها و زمان حضورش در منچستریونایتد هم با جنجال و حاشیه بیگانه نبود.

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد یک سال قبل از بازگشت به اسپانیا به خاطر ارتکاب یک تخلف رانندگی توسط پلیس انگلیس بازداشت شد و اگر با یک حقه قدیمی از بازداشتگاه خارج نمی‌شد، مشخص نبود که آینده زندگی حرفه‌ایش چگونه رقم می‌خورد.

پیکه به یک شبکه «وایلد پراجکت» در سایت یوتیوب گفت: یک بار چراغ قرمز را رد کردم و پلیس مرا متوقف کرد. آن اتفاق سال قبل از آمدنم به بارسلونا رخ داد (سال 2007). پلیس از من تست الکل گرفت و تستم مثبت شد. تا به خودم آمدم دیدم دستبند خورده در خودروی ون پلیس هستم و دارند مرا به سمت بازداشتگاه می‌برند. ناگهان هوشیار شدم و فهمیدم که حرفه‌ام دارد به سمت نابودی می‌رود. در آن لحظه با خودم فکر کردم که چه بلایی دارد به سرم ‌می‌آید؟ در بازداشتگاه یک کیسه دادند تا هر چه دارم داخل آن بگذارم و مرا به یک اتاق فرستادند. افسر پلیسی که بالای سرم بود یک لحظه اتاق را ترک کرد و من دنبال راهی برای نجات خودم گشتم.

پیکه افزود: دیدم چند سکه داخل جیبم است. چند وقت قبل از آن یک نفر به من گفته بود که اگر سکه‌ داخل دهان‌تان بگذارید، تست الکل‌تان مثبت نمی‌شود. من هم شانسم را امتحان و سکه‌ها را داخل دهانم گذاشتم. به طرزی معجزه‌آسا این کار جواب داد و من نجات پیدا کردم. شک دارم که منفی شدن تستم به خاطر سکه‌ها بوده باشد اما هر چه بود نجات پیدا کردم. از همانجا به جای اینکه به خانه بروم یک تاکسی گرفتم و به کازینو رفتم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار