خشم هواداران شباب الاهلی: قایدی اینجا زندانی است!

هواداران شباب الاهلی با انتقاد از عملکرد مهدی علی سرمربی تیم خود، اعتقاد دارند که مهدی قایدی در این تیم زندانی است.

خشم هواداران شباب الاهلی: قایدی اینجا زندانی است!

به گزارش زنهار، شکست ناامید کننده برابر الجزیره و رسیدن اختلاف امتیازی با العین به عدد 16 باعث شد تا فصل به طور کامل برای شباب الاهلی و هواداران این تیم به پایان برسد و آنها این فصل را بدون تصاحب جامی به پایان برسانند و این مسئله باعث خشم طرفداران این تیم شده است.

شب گذشته در دیداری از هفته بیستم ادنوک لیگ امارات، شباب الاهلی برابر الجزیره با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. تیم میزبان در نیمه اول با 2 گل از حریف خود پیش افتاد و در دقیقه 64 مهدی علی دست به انجام سه تغییر همزمان زد که یکی از آنها، ورود مهدی قایدی به جای محمد جمعه بود.

تنها دو دقیقه پس از این تعویض، شوالیه های سرخ روی حرکت قایدی به گل رسیدند. پاس خوب وینگر بوشهری به ماتیاس اولسن رسید و ارسال این مهاجم سوئدی به روی دروازه، با برخورد به مدافع الجزیره در آستانه ورود به درون دروازه بود که علی خصیف گلر الجزیره با واکنشی دیدنی توپ را از روی خط بیرون کشید.

اما توپ برگشتی برابر یحیی الغسانی قرار گرفت و این بازیکن به راحتی دروازه میزبان را باز کرد. در ادامه تلاش شباب الاهلی برای رسیدن به گل تساوی بی فایده بود و این تیم با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

قایدی در این دیدار نیز همچون بازی های گذشته کار را از روی نیمکت آغاز کرد. مسئله ای که با اعتراض شدید هواداران شباب الاهلی در فضای مجازی همراه شد. یکی از این کاربران در صفحه توییتر خود نوشت که قایدی در این تیم زندانی است و فرد دیگری نیز اضافه کرد که باشگاه های اروپایی به دنبال این بازیکن ایرانی هستند اما مهدی علی او را نیمکت نشین کرده است.

تعدادی از این توییت ها را در زیر مرور می کنیم:

ابتدا تعویض سعود عبدالرزاق نابجا بود، سپس مهدی قایدی و بعد هم عبدالله النقبی. مهدی علی را اخراج کنید.

-مهدی علی در قفس اتهام است.

- چهار شکست متوالی

- سطح فنی بسیار پایین بدون هیچ برنامه تاکتیکی

- النقبی به صورت ناراحت و عصبی از زمین خارج می شود

- مهدی قایدی روی نیمکت حبس و زندانی است در حالیکه اروپایی ها او را می خواهند

- بازیکنان خوبی داریم که مهدی علی از آنها استفاده نمی کند

-مهدی قایدی بازیکنی است که با یک تاچ کوچک در ثانیه روند بازی را عوض می کند ولی مربی نمی فهمد.

-به خدا اگر مهدی علی امشب کمی خجالت بکشد، استعفا می دهد. آیا واقعا او مربی عاقلی است که مهدی قایدی را روی نیمکت می نشاند؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار