افتتاح پنجمین شعبه هتل‌های لوکس رونالدو+عکس

کریستیانو رونالدو که سال به سال به مجموعه هتل‌های اضافه می‌کند، جدیدترین هتل «پستانا CR7» را در مراکش رسماً افتتاح و راه‌اندازی کرده است.

افتتاح پنجمین شعبه هتل‌های لوکس رونالدو+عکس

به گزارش زنهار؛ کریستیانو رونالدو با افتتاح پنجمین هتل خود این روزها به تیم ملی کشورش در راه رسیدن به جام‌جهانی ۲۰۲۲ کمک می‌کند.

فوق‌ستاره منچستریونایتد در حال حاضر دارای املاک مجلل در لیسبون، مادرید، نیویورک و جزیره زادگاهش مادیرا است. رونالدو، اسطوره پرتغالی، اکنون هتل «پستانا CR7» را در شهر مراکش افتتاح کرده است.

این هتل لوکس دارای ۱۷۴ اتاق، اسپا، مرکز تجاری، استخر و سالن بدنسازی است. قیمت اتاق‌ها از شبی ۱۵۸ پوند تا ۳۷۲ پوند است. پشت‌بام با استخر، منظره‌ای پانوراما از کوه‌های اطلس را به نمایش می‌گذارد.

رونالدو به خاطر رژیم غذایی بسیار سالمش معروف است و مهمانان می‌توانند مانند CR7 غذا بخورند و از منوی استخر «متمرکز بر غذاها و نوشیدنی‌های سالم» لذت ببرند. رونالدوی ۳۷ ساله گفت: «زمانی که اولین هتل را با گروه پستانا در سال ۲۰۱۶ افتتاح کردم، هدفمان ایجاد یک برند بین‌المللی بود. از مادیرا شروع کردیم و به لیسبون، مادرید و نیویورک رسیدیم. افتتاح این هتل در مراکش ما را به شهر پنجم رساند. اما جدا از بحث اعداد و ارقام، نشان دهنده ارتباط من با کشوری است که به آن علاقه دارم و همیشه در آن از من به خوبی استقبال می‌شود.»

202837

رئیس گروه هتل‌های «پستانا» گفت: «شراکت بین گروه هتل پستانا و کریستیانو رونالدو با اولین هتل در آفریقا وارد فصل جدیدی می‌شود. قاره‌ای که این گروه بیش از ۲۰ سال پیش بین‌المللی کردنش را آغاز کرد. و جایی که علاقه واقعی و بی‌قید و شرط به فوتبال دارند، چیزی که کریستیانو در آن تخصص دارد.»

سخنگوی هتل افزود: «رؤیا به واقعیت تبدیل شد. فراتر از هتل، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در فضای عجیب و غریب یکی از نمادین‌ترین شهرهای آفریقاست.»

202840

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار