جاه‌طلبی سعودی‌ها تمامی ندارد/عربستانی‌ها به دنبال خرید فوق ستاره برزیلی

به نظر می‌رسد که مالکان عربستانی نیوکاسل قصد دارند هزینه قابل‌توجهی را در تابستان پیش‌رو انجام دهند.

جاه‌طلبی سعودی‌ها تمامی ندارد/عربستانی‌ها به دنبال خرید فوق ستاره برزیلی

به گزارش زنهار؛ نیمار در هفته‌های اخیر شرایط سختی را در پاری سن ژرمن سپری کرده و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن به گوش می‌رسد. این ستاره برزیلی از زمان حضور در پی اس جی موفق نشده به این تیم در تحقق رویای فتح لیگ قهرمانان کمک کند، اما این امید وجود داشت که همکاری دوباره او و لیونل مسی شرایط را برای این تیم تغییر دهد.

رویایی که در نهایت به حقیقت نپیوست و پی اس جی هفته گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی بازبماند.

همین موضوع باعث شد که بسیاری از رسانه‌ها مدعی شوند که مدیران پی اس جی از شرایط این بازیکن خسته شده و به دنبال فروش او در تابستان هستند.

نیمار در بازی پی اس جی برابر بوردو که با پیروزی ۰-۳ و گلزنی او همراه بود از سوی هواداران حاضر در پارک دو پرنس هو شد و مجموع این اتفاقات احتمال جدایی او از این تیم را افزایش داده است.

حالا روزنامه انگلیسی سان در خبری عجیب مدعی شده که مدیران باشگاه نیوکاسل به صورت جدی در حال بررسی شرایط نیمار هستند تا پیشنهادی را برای جذب او ارائه کنند. آن‌ها قصد دارند از شرایط نه چندان خوب این بازیکن در پی اس جی استفاده کرده و او را به لیگ برتر منتقل کنند.

مدیران نیوکاسل باور دارند که این تیم به یک ستاره برای رهبری پروژه بزرگ این باشگاه نیاز دارد و آماده هستند تا دستمزد هفتگی ۵۰۰ هزار یورویی این بازیکن را پرداخت کنند.

سان همچنین مدعی شده که پیشنهادی که نیوکاسل قصد دارد به پی اس جی ارائه دهد حدود ۲۰۰ میلیون یورو است. این بازیکن تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد و شاید مدیران این باشگاه فرانسوی ترجیح دهند که او را زودتر از موعد پایان قرارداد به فروش برسانند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار