طولانی‌ترین رکورد شکست‌ناپذیری/هدف بعدی فرهاد/حمله مجیدی به رکورد تاریخی دنیزلی - قطبی

رکورد بیشترین شکست ناپذیری متوالی در تاریخ لیگ برتر با 26 بازی در اختیار پرسپولیس و فرهاد مجیدی در پی شکستن این رکورد است.

طولانی‌ترین رکورد شکست‌ناپذیری/هدف بعدی فرهاد/حمله مجیدی به رکورد تاریخی دنیزلی - قطبی

به گزارش زنهار، استقلال در لیگ بیست و یکم نتایج خوب و قابل قبولی را کسب کرده و اکنون به عنوان صدرنشین لیگ، بخت نخست قهرمانی محسوب می شود. آبی پوشان چنانچه در دیدار روز پنج شنبه برابر پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کنند، قهرمانی خود را تا حدود زیادی قطعی خواهند کرد اما شکست در این بازی کار را در ادامه فصل برای شاگردان مجیدی سخت خواهد کرد.

در حالی که استقلال توانست با پشت سر گذاشتن هفته بیست و دوم، رکورد بیشترین شکست ناپذیری در یک دوره خاص از رقابت های لیگ برتر را از آن خود کند که همچنان رکورد بیشترین شکست ناپذیری متوالی در لیگ برتر همچنان با 26 بازی در اختیار پرسپولیس قرار دارد.

در واقع پرسپولیس توانسته است این رکورد را در طی 2 فصل به ثبت برساند. پس از اینکه سرخپوشان در هفته نوزدهم لیگ ششم با هدایت مصطفی دنیزلی با نتیجه 4 بر 3 برابر پیکان تن به شکست دادند، تا 26 بازی بعد و دیدار هفته هفدهم لیگ هفتم با هدایت افشین قطبی، باختی را تجربه نکردند.

در لیگ ششم، پرسپولیس در دیداری عجیب مغلوب پیکان شد. شاگردان دنیزلی ابتدا با 4 گل از خودروسازان عقب افتادند. میثم خسروی، محسن بیاتی نیا، ایمان حیدری و محمدرضا طهماسبی تا همان دقیقه 55 با چهار گل پیکان را پیش انداختند. سپس مهرزاد معدنچی، فراز فاطمی و کریم باقری در دقایق پایانی 3 گل را جبران کردند و این دیدار با حساب 4 بر 3 به سود پیکان به پایان رسید.

پس از این شکست، سرخپوشان باختی را متحمل نشدند. در پایان فصل، افشین قطبی جای دنیزلی را بر روی نیمکت پرسپولیس گرفت و در فصل بعدی و لیگ برتر هفتم، این تیم تا هفته هفدهم و دیدار برابر سپاهان متحمل هیچ شکستی نشد. در واقع در آن بازی پرسپولیس با گل های محمد نصرتی (گل به‌خودی) و عماد رضا در برابر تک گل عباس آقایی با نتیجه دو بر یک مغلوب سپاهان شد تا طلسم شکست ناپذیری این تیم پس از 26 بازی شکسته شود.

اکنون فرهاد مجیدی که توانسته رکورد 21 بازی شکست ناپذیری در یک دوره از رقابت های لیگ برتر را بشکند، در پی شکستن رکورد طولانی ترین شکست ناپذیری متوالی در تاریخ لیگ برتر است. مجیدی برای رسیدن به این رکورد، باید برابر تیم های پرسپولیس، پیکان، سپاهان و شهرخودرو شکستی را تجربه نکند و در صورتی که بازی هفته بیست و هفتم برابر فولاد را نیز با موفقیت سپری کند، با رکورد 27 دیدار شکست ناپذیری، در تاریخ لیگ برتر جاودانه خواهد شد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار