دستور رییس‌جمهور؛ ورزشگاه نساجی۴ماهه تکمیل شود

رییس جمهور دستور داد طی ۴ ماه آینده ورزشگاه وطنی قائمشهر تکمیل و آماده بهره برداری شود.

دستور رییس‌جمهور؛ ورزشگاه نساجی۴ماهه تکمیل شود

به گزارش "زنهار، تیم نساجی مازندران به دلیل طولانی شدن روند بازسازی چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر روزهای سختی را در لیگ بیست و یکم سپری کرد.

شاگردان ساکت الهامی در این فصل ابتدا چند بازی خانگی را در ورزشگاه ساری میزبانی کردند اما این زمین هم کیفیت خوبی نداشت تا آنها اجبارا در استان خراسان و شهر مشهد سایر دیدارهای خانگی شان را انجام بدهند.

اعتراض شدید هواداران نساجی و همچنین اعضای این تیم به مسئولان استانی به خاطر تاخیر در تجهیز ورزشگاه وطنی در نهایت واکنش رییس جمهور را در پی داشت.

سید ابراهیم رییسی در جریان سفر امروز به مازندران دقایقی درباره مشکل نساجی صحبت کرد.

رییس جمهور گفت: سلام من را به هواداران نساجی برسانید؛ حتما تیم نساجی باید ورزشگاه آبرومندانه داشته باشد و مستقل باشد و این حالتی که بازی هایش را در استان های دیگر برگزار می‌کند باید خاتمه یابد. من از آقای استاندار مازندران و وزیر ورزش سوال کردم و گفتند کار در حال انجام است. منتهی من گزارش دوستان و همکارانم را کافی نمی دانم و معتقدم باید زمان تعیین کرد. دقیقا بگوییم تا هم هواداران و هم اعضای تیم و هم مسئولان استان بدانند.

او با بیان حداکثر زمان برای آماده سازی ورزشگاه تاکید کرد: زمانی که من برای تجهیز استادیوم در نظر می گیرم حداکثر ۴ ماه است. البته ممکن است دوماهه هم ورزشگاه آماده شود اما دوستان باید وعده بدهند که حداکثر ظرف ۴ ماه این اتفاق بیفتد تا این وضعیتی که تیم نساجی دارد، خاتمه پیدا کند.

رییس جمهور در پایان این بخش از گفت و گویش از مسئولان پرسید که آیا ۴ ماه زمان زیادی است؟ او پاسخ شنید که بسیار مناسب است و با این شرایط ورزشگاه وطنی از ابتدای لیگ بیست و دوم میزبان بازی های خانگی نساجی خواهد بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار