حسین‌زاده؛ بازیکنی که می‌تواند قایدی دیگری باشد

امیرحسین حسین زاده یک گل سه امتیازی دیگر را برای استقلال به ثمر رساند تا به روند خوبش همچنان ادامه دهد.

حسین‌زاده؛ بازیکنی که می‌تواند قایدی دیگری باشد

به گزارش زنهار، آخرین نفری که انتظار می رفت بالاتر از مدافعین صنعت نفت به هوا برخاسته و با ضربه سر دروازه حریف را باز کند، وینگر جوان و 21 ساله و کوتاه قامتی است که در سال نخست حضورش در استقلال، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و توانسته است رضایت کامل کادرفنی را به دست بیاورد.

امیرحسین حسین زاده در روزهایی که توانسته بود جایی در ترکیب سایپا برای خودش دست و پا کند، با مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی مواجه و همین مسئله باعث دوری طولانی مدت او از میادین شد اما نیم فصل دوم لیگ قبل به او کمک کرد تا این بازیکن مجددا در جریان بازی قرار بگیرد.

حسین زاده جوان در این فصل از رقابت های لیگ برتر فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. بازیکن جوانی که با سرعت بالا، تکنیک خوب و هوش قابل تحسین در زمین مسابقه ظاهر می شود و این درخشش ها باعث شده تا فرهاد مجیدی در اکثر بازی های این فصل، او را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار دهد.

وینگر جوان آبی ها روز گذشته پنجمین گل را برای استقلال به ثمر رساند و رکورد خودش در لیگ هجدهم را شکست. زمانیکه این بازیکن جوان از هفته نوزدهم برای خودروسازان به میدان رفت و 4 بار نیز موفق به گلزنی شد.

البته به نوع بازی حسین زاده نقدهایی نیز وارد است. این بازیکن در بعضی از صحنه ها در تصمیم گیری نهایی خوب عمل نمی کند و این یکی از نقاط ضعف او محسوب می شود که قطعا به مرور زمان و با تمرین بیشتر، قابل رفع و رجوع است.

در فصلی که استقلالی ها، مهدی قایدی را به دلیل پیوستن به شباب الاهلی از دست دادند، امیرحسین حسین زاده می تواند جانشین مناسبی برای باشوی کوچک باشد. هر چند که سبک بازی این دو کمی متفاوت است اما وینگر جوان استقلال در فصل نخست حضورش در پیراهن آبی رضایت بخش ظاهر شده و می تواند حتی از این نیز بهتر شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار