گربه سیاه، باز هم به فرهاد رسید!

مربیان استقلال و نساجی برای دومین بار طی دو سال در جام حذفی مقابل هم قرار می‌گیرند.

گربه سیاه، باز هم به فرهاد رسید!

به گزارش زنهار، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در حالی برگزار شد که جدال استقلال و نساجی مازندران، یک تقابل جذاب هم بین سرمربیان دو تیم رقم می‌زند؛ جایی که فرهاد مجیدی و ساکت الهامی پس از یک فینال هیجان‌انگیز در شهریورماه ۹۹ دوباره باید مقابل هم قرار بگیرند.

استقلال در شرایطی اکنون صدرنشین لیگ برتر است که در دو مسابقه رفت و برگشت فصل جاری لیگ برتر نتوانسته برابر شاگردان ساکت الهامی به پیروزی دست پیدا کند و هر دو بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده که همین مسئله می‌تواند کار آبی‌پوشان را در جدال جام حذفی سخت‌تر کند.

جدا از این موضوع که استقلال در فصل جاری نتوانسته نساجی را شکست بدهد، ساکت الهامی سرمربی قائم‌شهری‌ها نیز خاطره خوشی از تقابل با آبی‌پوشان در جام حذفی دارد و توانسته یکبار در مهم‌ترین مسابقه دوران مربیگری‌اش این تیم را مغلوب کند و یک جام بگیرد.

الهامی که سابقه مربیگری در استقلال را هم دارد، در مسابقه فینال جام حذفی دو فصل قبل که هدایت تراکتور تبریز را برعهده داشت، برابر آبی‌پوشان یک نتیجه جالب توجه به دست آورد و توانست همراه تراکتور به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل شاگردان مجیدی برسد و قهرمانی جام حذفی را کسب کند که پس از آن فینال، در فصل ۰۱-۱۴۰۰ جام حذفی هم دوباره این دو سرمربی باید به مصاف هم بروند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار