بازگشت مدافع سرشناس به لیست پرسپولیس؟!

در صورت بازگشت فرجی به لیست ۱۸ نفره احتمالا علیرضا ابراهیمی از لیست بازی با نفت آبادان خط خواهد خورد.​

بازگشت مدافع سرشناس به لیست پرسپولیس؟!

به گزارش زنهار؛ فرشاد فرجی که از لیست پرسپولیس برای بازی با مس رفسنجان خط خورد، احتمالا به لیست بازخواهد گشت. خط دفاعی پرسپولیس فصل سینوسی را پشت سر گذاشت و هنوز به آرامش نرسیده است. دریافت ۱۳ گل در ۲۰ بازی نشان می‌دهد پرسپولیس تا چه اندازه در خط دفاعی نسبت به فصل‌های قبل متفاوت عمل کرده است. تغییرات پیاپی نفری، آرایشی و حتی تغییر سیستم نهایت تلاش کادرفنی برای حل این نوسان بود که هنوز سرانجامی نداشته و مربیان پرسپولیس کماکان در خط دفاعی در حال آزمون و خطا هستند.

یکی از بازیکنانی که همراه با خط دفاعی پرسپولیس فصل پرفراز و نشیبی را تجربه کرد، کسی نبود جز فرشاد فرجی. او نیز همچون ۴ مدافع مرکزی دیگر پرسپولیس در مقطعی از فصل نیمکت نشین شد و گاهی نیز سکونشین. به گونه‌ای که در بازی با مس رفسنجان از لیست سرخ‌ها کنار گذاشته شد.

در همین راستا خبردار شدیم فرشاد فرجی احتمالا برای بازی با نفت آبادان به لیست بازگشته و جانشین بازیکن دیگری خواهد شد که احتمالا علیرضا ابراهیمی خواهد بود. طی چند روز گذشته صحبت‌هایی در مورد تنبیه انضباطی فرجی از سوی کادرفنی سرخ‌ها شنیده شد که البته نه مربیان آن را تایید کرده اند و نه خبر رسمی در این خصوص منتشر شده است.

حالا باید منتظر بود و دید این بازیکن همراه کاروان پرسپولیس راهی آبادان خواهد شد یا نه.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار