جواب محکم مدافع استقلال به منتقدان/ تیم فرهاد مجیدی با این بازیکن هت‌تریک کرد

روزبه چشمی برای سومین بار در این فصل به عنوان مدافع در ترکیب استقلال به میدان رفت و آبی‌ها موفق به ثبت کلین شیت شدند.

جواب محکم مدافع استقلال به منتقدان/ تیم فرهاد مجیدی با این بازیکن هت‌تریک کرد

به گزارش زنهار؛ جدایی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند از استقلال قطعی شده و حالا آبی پوشان باید با استفاده از موجودی‌های روی نیمکت، خط دفاعی خود را پر کنند. در دیدارهای اخیر، این روزبه چشمی بوده است که با حضور در پست غیرتخصصی، برای استقلال به میدان رفته که دست بر قضا عملکرد خوبی نیز داشته است.

روزبه نخستین بار در دیدار برابر ذوب آهن از هفته هفدهم لیگ برتر در ترکیب خط دفاعی قرار گرفت. سیاوش یزدانی به دلیل محرومیت، آن مسابقه را از دست داده بود. چشمی که در این فصل حضور در خط دفاعی را تجربه نکرده بود، در کنار مرادمند و دانشگر انجام وظیفه کرد و عملکرد خوبی نیز داشت.

استقلال در دیدار برابر ذوب آهن با یک گل به برتری رسید اما خط حمله حریف حملات متعددی را به روی دروازه آبی‌ها تدارک دید که شاید علت این مسئله، ناهماهنگی میان روزبه با مرادمند و دانشگر بود.

اما در دو دیدار گذشته، نه تنها استقلال موقعیت جدی گلزنی به جز ضربات راه دور را به حریف نداد، بلکه خط دفاعی آبی‌ها بهتر از دیدار برابر ذوب آهن کار کرد. روزبه در بازی مقابل فجرسپاسی و همچنین تقابل با نساجی در خط دفاعی بازی کرد و استقلال در این دو مسابقه نیز موفق به ثبت کلین شیت شد.

نکته جالب اینکه امید به گلزنی فجرسپاسی و نساجی نسبت به ذوب آهن کمتر بود و این مسئله نشان دهنده سازگاری روزبه با پست جدیدش است. در حالی‌که مدیران استقلال در پی جذب مدافع خارجی هستند، چشمی یکی از امیدهای فرهاد مجیدی برای ادامه روند کلین شیت آبی پوشان است.

به هر شکل این روزها امید هواداران استقلال به درخشش روزبه چشمی، عارف غلامی و محمد دانشگر در خط دفاعی است. سه بازیکنی که عملا هیچ جانشینی روی نیمکت ذخیره‌ها ندارند و تنها محمد جواد به‌آفرین جوان که تجربه بازی را نیز ندارد، می‌تواند به میدان برود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار