واکنش مهدی به بیانه استقلال؛ هیچ وعده‌ای ندادیم/ برای هیچ باشگاهی به تنهایی فکر نمی‌کنیم

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ به بیانیه امروز باشگاه استقلال واکنش نشان داده و اعلام کرد که این کمیته هیچ وعده ای به باشگاه آبی پوش پایتخت نداده است.​

واکنش مهدی به بیانه استقلال؛ هیچ وعده‌ای ندادیم/ برای هیچ باشگاهی به تنهایی فکر نمی‌کنیم

به گزارش زنهار؛ باشگاه استقلال امروز با انتشار بیانیه ای نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ دوباره انتقاد کرده و با خطاب قرار دادن سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات این سازمان، خواستار رعایت عدالت شد.

در بخشی از بیانیه باشگاه استقلال آمده است: "تیم استقلال ۱۰ بازی از ۱۵ مسابقه نیم‌فصل اول خود را زودتر از تیم پرسپولیس برگزار کرد و سهیل مهدی در تمام هفته‌های نیم‌فصل اول در صحبت‌های مختلف با مسؤولان باشگاه استقلال تاکید داشت که در دور برگشت مسابقات عدالت برای استقلال اجرا می‌شود و مسابقات این تیم هر هفته بعد از مسابقات پرسپولیس انجام می‌شود."

ساعتی پس از این بیانیه، سهیل مهدی در گفت و گویی که با تسنیم داشت نسبت به اعتراض استقلالی ها واکنش نشان داد. سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه باشگاه استقلال مدعی شده که او به آنها تأکید کرده بود بازی‌های نیم فصل دوم این تیم بعد از دیدارهای پرسپولیس برگزار شود، گفت: من وعده‌ای نداده بودم. با باشگاه استقلال در قالب نامه‌ای که ارسال کردند، صحبت کردیم و مسئولان‌شان نیز به سازمان لیگ آمده بودند. هر کدام از مسئولان استقلال آمدند توضیحات را دادیم و فکر می‌کنم کافی بوده باشد. برنامه‌ بازی‌های لیگ طبق اعلام قبلی برگزار می‌شود و دستور خاصی به ما برای جا به جایی زمان برگزاری بازی‌ها داده نشده است.

مهدی صحبت های خود را با یک عذرخواهی جالب به پایان رسانده و تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس برای ما عزیز هستند اما نمی‌توانیم تنها برای یک تیم برنامه‌ریزی کنیم. به همان اندازه که این دو تیم عزیز هستند و به آنها ارادت داریم در خدمت تیم‌هایی که برای نیفتادن یا کسب سهمیه رقابت می‌کنند، هستیم. شخصیت همه تیم‌ها برای قابل احترام است و سازمان لیگ ثابت کرده در اختیار همه باشگاه‌ها بوده است. برای هیچ باشگاهی به تنهایی فکر نمی‌کنیم. اگر هم قصوری بوده است، به بزرگواری خودشان ببخشند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار