غیبت سربازها و اتفاقات اخیر تأثیرش را روی استقلال گذاشت/ فقط یک بازیکن مانع از برد استقلال شد/ این تساوی دربی را داغ‌تر کرد

مربی اسبق استقلال گفت: امتیازی که استقلال در مشهد از دست داد باعث شد رقابتها همچنان با جذابیت در صدر جدول با حساسیت بالایی همراه باشد.

غیبت سربازها و اتفاقات اخیر تأثیرش را روی استقلال گذاشت/ فقط یک بازیکن مانع از برد استقلال شد/ این تساوی دربی را داغ‌تر کرد

به گزارش زنهار؛ ایمان عالمی بازیکن و مربی اسبق واستقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی استقلال مقابل نساجی مازندران را چطور ارزیابی کردید؟

بازی خیلی خوبی بود. هر دو تیم با سیستم ۳ دفاعی و ۲-۵-۳ بازی می کردند. هر دو تیم از نظر تاکتیکی تقریباً در یک قالب بودند.

به نظر شما کدام تیم بهتر بود؟

به هر حال با نگاهی به موقعیت‌های دو تیم می توان گفت استقلال با تکیه بر بازیکنان با تجربه و جوانان با انگیزه ای که دارد خوب تر بود، ولی انصافا حریفش هم تیم خوبی نشان داد.

نساجی را چطور دیدید؟

نساجی با فوتبالی که ارائه کرد نشان داد جایگاه دهمی در جدول رده بندی جایگاه واقعی این تیم نیست. باید به کادر فنی این تیم تبریک گفت که چنین تیمی فوتبالی به این خوبی ارائه می‌کند. در کل یک بازی پرفشار را شاهد بودیم که البته حساسیت‌های صدرجدول برای استقلال روی بازی این تیم تاثیر گذاشته بود.

غیبت سربازها و اتفاقات اخیر تأثیرش را روی استقلال گذاشت/ فقط یک بازیکن مانع از برد استقلال شد/ این تساوی دربی را داغتر کرد

چطور؟

بازیکنان استقلال مقابل دروازه نساجی چند موقعیت خیلی خوبه داشتند که فکر می کنم به خاطر همین حساسیت‌ها نتوانستند در زدن ضربه آخر دقت لازم را داشته باشند. البته از طرفی نباید از عملکرد خوب حقیقی هم غافل شد.

دروازه‌بان نساجی در این تساوی چقدر نقش داشت؟

به نظرم حقیقی مرد اولین بازی بود چون استقلال سه، چهار موقعیت خیلی خوب داشت ولی او یک تنه مانع از شکست نساجی شد. حسین زاده همراه با ژستد هم دو موقعیت خیلی خوب داشتند که متاسفانه از دست رفتند. در کل بازی زیبایی بود که در نهایت مساوی تمام شد. به هر صورت غیبت سربازها و اتفاقات اخیر تأثیرش را روی استقلال گذاشت.

دو امتیازی که استقلال از دست داد چقدر به ضرر این تیم شد؟

قطعاً تا پایان مسابقات فرصت برای جبران این امتیازات وجود دارد اما با توجه به اینکه استقلال نتوانست فاصله اش با پرسپولیس را بیشتر کند قطعاً این موضوع باعث جذاب تر شدن مسابقات در هفته‌های آینده خواهد شد. شرایط در بالای جدول بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس به شکلی شده که می توان از حالا پیش بینی کرد که هر چه به دربی نزدیکتر می شویم رقابت بین این دو تیم داغتر می شود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار