خط قرمز منچستر روی نام رونالدو

در صورت تمایل به ترک اولدترافورد، منچستریونایتد مشکلی با جدایی مهاجم پرتغالی تیمش ندارد.

خط قرمز منچستر روی نام رونالدو

به گزارش زنهار، در صورت ناکامی منچستر یونایتد در کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا، ممکن است کریستیانو رونالدو این باشگاه را در تابستان ترک کند.

منچستر یونایتد در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به وستهام یونایتد و آرسنال، در رده چهارم قرار دارد. این درحالی است، که توپچی‌ها 2 بازی کمتر انجام داده‌اند و برای کسب رتبه چهارم ماموریت دشواری پیش‌رو ندارند.

رونالدو در اولین حضور در منچستر یونایتد، در شش فصل به شیاطین‌سرخ کمک کرد تا سه قهرمانی لیگ‌برتر، یک جام حذفی و دو جام اتحادیه و یک لیگ‌قهرمانان‌اروپا را بین سال‌های 2003 تا 2009 بدست آورند.

منچستر یونایتد تابستان گذشته کریستیانو رونالدو را برای دومین بار از یوونتوس با قراردادی به ارزش 13 میلیون پوند به خدمت گرفت. او قراردادی دو ساله، با امکان تمدید یک سال دیگر، با این باشگاه به‌امضا رساند.

کریستیانو رونالدو علیرغم اینکه با 15 گل در 27 بازی برترین گلزن باشگاه در تمام رقابت‌های این فصل است، نتوانست آنچه از او انتظار می‌رفت را در منچستر یونایتد برآورده کند. یونایتد شروع بدی در این فصل داشت و در اواخر ماه نوامبر سال اوله گونار سولشر را از کار برکنار کرد.

با این حال، دستمزد این بازیکن 37 ساله می تواند مانع بزرگی برای انتقال به هر باشگاهی باشد. دستمزد 480 هزار پوندی او در یونایتد، او را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر تبدیل کرده است. همین موضوع شاید باشگاه راه برای قطع همکاری با این فوق ستاره پرتغالی ترغیب کند. کریستیانو رونالدو اگر بخواهد از منچستریونایتد جدا شود، ممکن است مجبور شود حقوق خود را کاهش دهد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار