نزول عجیب سپاهان؛از مدعی شماره یک قهرمانی تا تلاش برای کسب سهمیه!

کمتر کسی فکرش را می کرد که سپاهان کهکشانی در پایان هفته هجدهم، 11 امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد.

نزول عجیب سپاهان؛از مدعی شماره یک قهرمانی تا تلاش برای کسب سهمیه!

به گزارش زنهار، محرم نویدکیا که در اولین فصل سرمربیگری‌اش نمره قبولی را از مدیران و هواداران سپاهان گرفته بود، امسال سطح توقعات از خودش و تیمش را با خریدهای نسبتا بزرگ این تیم در تابستان بالا برد. شهریار مغانلو و مسعود ریگی از پرسپولیس و استقلال به اصفهان رفتند و فرشاد احمدزاده هم فولاد را به مقصد سپاهان ترک کرد ضمن آنکه کریستوفر کنت هم جای پیام نیازمند را درون دروازه این تیم گرفت.

سپاهان، فصل را خیلی خوب شروع کرد منتهی نتایج این تیم در دور رفت آنقدر فراز و نشیب داشت که کار تا انتشار استعفای محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان هم کشیده شد. شایعه‌ای که مشخص شد صحت نداشته و رشید مظاهری و میلاد جهانی به سپاهان پیوستند تا این تیم تقویت شود.

سپاهان، نیم فصل دوم را با برتری پرگل مقابل نفت مسجدسلیمان شروع کرد تا در ظاهر مشکلات این تیم – در فاز نتیجه‌گیری – برطرف شده باشد منتهی تساوی خارج از خانه مقابل هوادار در روزی که رشید مظاهری، شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

سپاهان با 33 امتیاز تیم سوم جدول است و 11 امتیاز با استقلال صدرنشین و 8 امتیاز با پرسپولیس فاصله دارد و اگر قصد دارد فصل آینده هم در لیگ قهرمانان حاضر باشد باید سعی کند رتبه سومش را از دست ندهد چون این تیم از جام حذفی هم حذف شده و تنها شانس کسب سهمیه‌اش، حضور در رتبه‌های بالای جدول است.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار