افشای یک خیانت بزرگ/ پیکه به مسئولان بارسلونا: به خاطر حفظ باشگاه با مسی تمدید نکنید!

شاید لیونل مسی می توانست در باشگاه بارسلونا بماند اگر جرارد پیکه مانع تمدید قرارداد او نمی‌شد.

افشای یک خیانت بزرگ/ پیکه به مسئولان بارسلونا: به خاطر حفظ باشگاه با مسی تمدید نکنید!

به گزارش زنهار؛ جرارد پیکه از باشگاه بارسلونا درخواست کرد که قرارداد لیونل مسی را تابستان گذشته تمدید نکند تا اوضاع اقتصادی باشگاه نجات پیدا کند، این خبری است که یک رسانه اسپانیایی آن را گزارش کرده است.

خوان لاپورتا به لیونل مسی گفت که بارسلونا نمی‌تواند از پس هزینه‌های نگه داشتن او برآید با وجودی که فوق ستاره آرژانتینی پیشنهاد داده بود حقوقش ۵۰ درصد کم شود، رقمی که بیش از ۴۲۵ میلیون پوند در چهار سال می‌شد. اما بارسا حاضر به نگه داشتن مسی نشد و ستاره ۳۴ ساله با پاری‌سن‌ژرمن رفت و قراردادی دو ساله با این باشگاه با دستمزد سالانه ۳۵ میلیون پوند بست.

حالا روزنامه اسپانیایی ال پایس نوشته جرارد پیکه در این زمینه به دوست قدیمی‌اش مسی خیانت کرد. او با اصرار خود، مسئولان بارسا و به طور مشخص خوان لاپورتا رئیس باشگاه را متقاعد کرد که به خاطر باشگاه بگذارند لیونل مسی از این تیم برود.

پیکه و مسی از یک تیم در رده سنی نوجوانان در آکادمی لاماسیا رشد کردند و سپس ۱۴ سال در کنار هم در تیم بزرگسالان بارسلونا همبازی بودند. اما این اولین بار نیست که خبرهایی در مورد تیره شدن رابطه بین مسی و پیکه از زمان رفتن ستاره آرژانتینی منتشر می‌شود. ماه گذشته رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که مسی از اینکه پیکه درست بعد از جدایی او حاضر شد دستمزد خود را در بارسا کاهش دهد بسیار ناراحت است و او را یکی از مقصران جدایی خودش می‌داند.

جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس دیگر دوستان مسی در بارسلونا هر دو حاضر به کاهش دستمزدهای خود شدند تا فضا برای ماندن مسی باز شود اما پیکه زیر بار این کاهش دستمزد نرفت و وقتی مسی جدا شد این کار را کرد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار