شکایت مخفیانه باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش/ امیدواری عجیب برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا؟!

باشگاه استقلال با ارائه شکایتی در دادگاه حکمیت ورزش، به دنبال بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ است.

شکایت مخفیانه باشگاه استقلال به دادگاه عالی ورزش/ امیدواری عجیب برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا؟!

به گزارش زنهار؛ در حالی که رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چند هفته قبل قرعه کشی شد و تیم های حاضر در این پیکارها حریفان خود را شناختند و حتی امروز نیز کشورهای میزبان منطقه شرق اعلام شد و انتظار می رود طی روزهای آینده نیز میزبان یا میزبان های منطقه غرب نیز اعلام شود، اما خبری در رسانه ها منتشر شد که این مسابقات را تحت الشعاع قرار داد.

قطعا برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ تحت تأثیر حذف دو نماینده ایران از این پیکارها قرار دارد. دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل رد مجوز حرفه ای، قادر به حضور در این پیکارها نیستند و حالا شنیده می شود مدیران آبی پوشان تهرانی آخرین شانس خود برای بازگشت به این پیکارها را امتحان کرده اند.

گفته می شود که مسئولان استقلال در سکوت خبری و به‌صورت محرمانه به دادگاه عالی ورزش CAS رسانده‌اند و روز پنجشنبه ۲۸ بهمن مهلت استماع و رسیدگی به این پرونده خواهد بود.

نکته جالب‌توجه این است که رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه عالی ورزش معمولا با تاخیر صورت می‌پذیرد و تعیین چنین زمان نزدیکی برای آن بسیار عجیب است. با وجود این، آبی‌ها موفق شدند با قید فوریت و با توجه به اینکه مسابقات لیگ قهرمانان هنوز آغاز نشده درخواست کنند جلسه استماع و رسیدگی در نزدیک‌ترین زمان ممکن برگزار شود که این خواسته مورد پذیرش قرار گرفته است.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار