میراث رونالدو لکه‌دار شده است/ پایان دوران اوج CR7

شرایط برای کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد به شکلی پیش می‌رود که تصور می‌شود دوران اوج فوتبال این فوق‌ستاره پرتغالی به پایان رسیده است.

میراث رونالدو لکه‌دار شده است/ پایان دوران اوج CR7

به گزارش زنهار؛ چهره کریستیانو رونالدو در شنبه شب هنگام خروج از اولدترافورد بسیار درهم و ویران‌شده به نظر می‌رسید.

با کاهش دما و چرخش باد و باران، صدها طرفدار منتظر یک نگاه، یک عکس سلفی و یک امضا بودند. اما ستاره پرتغالی مشارکت نمی‌کرد. در واقع تمام روز هم توی خودش بود و توجهی به کسی نداشت. این ضعیف‌ترین عملکرد رونالدو بود که زمین به خود می‌دید. حقیقتی که همه و خود رونالدو با آن روبه‌رو شدند این است که انگار روزهای اوج به پایان رسیده‌اند.

نابودی میراث

نبردی تحسین‌برانگیز با پیرمردِ زمان در جریان بود اما انگار شکست نزدیک است. «تاریخ در گذشته نوشته شده و تاریخ بار دیگر نوشته خواهد شد، قول می‌دهم.» این‌ها کلمات او هنگام بازگشت احساسی‌اش به منچستریونایتد بود. اما متأسفانه این فصل چیزی نبود که او یا هر هوادار منچستریونایتدی بخواهد دوباره بخواند. این افسانه‌ اسطوره‌ای‌ست که میراث او در حال نابودی‌ست.

بازگشت اسطوره مصادف با بدترین فصل منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر شد. او نقش اول این سناریو بود. بازیکنی که قرار بود همه را به اوج ببرد در عوض همه را ناامید کرد. با ورودش به باشگاه بازیکنان جوان‌تر مجذوب و شیفته او شده بودند. آن‌ها احساس می‌کردند باید به جای اعتماد به استعداد خود، به او پاس بدهند. آن‌ها بسیار محتاط هستند که مبادا اشتباهی کنند و مورد ملامت قرار بگیرند.

مشکل اینجاست که وقتی توپ زیر پای او یا روی سر اوست دیگر جادویی وجود ندارد. جادو رفته است. به بازی روز شنبه نگاه کنید، وقتی دروازه‌بان ساوتهمپتون فریزر فورستر را در نیمه اول دور زد. فقط باید شوت می‌زد. در عوض سعی کرد توپ را به دروازه پاس بدهد و این پاس قدرت کافی نداشت. بارها و بارها در آفساید قرار می‌گیرد چون می‌داند که دیگر سرعت کافی ندارد و باید تا جای ممکن نزدیک به دروازه باشد.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار