یحیی گل محمدی علیه وقت کشی

​بازی پرسپولیس – نساجی در دقایقی که با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس بود برای هر دو تیم به خصوص تیم میهمان پرالتهاب پیش می رفت.

یحیی گل محمدی علیه وقت کشی

به گزارش زنهار، این التهاب به خصوص در نیمه دوم برای پرسپولیس بیشتر شد چرا که نساجی رو به بازی تهاجمی آورده بود و می خواست به گل مساوی برسد تا دست خالی میدان را ترک نکند. البته به گل هم رسید که کمک داور این گل را قبول نکرد.

 بعد از اخراج ایوب کلانتری هم نساجی دست از بازی تهاجمی خود برنداشت و به دنبال ایجاد موقعیت گل و به تساوی کشاندن نتیجه بازی بود. در این کش و قوس پرسپولیس به دنبال زدن گل سوم بود تا خیالش از بابت برد در این بازی راحت شود. پیش از این اتفاق در یک صحنه و حامد لک بدون اینکه برخوردی با بازیکنی از نساجی داشته باشد خود را به زمین انداخت و اینطور وانمود کرد که کشاله یا همسترینگ پایش کش آمده است. 

این موضوع با اعتراض ساکت الهامی مواجه شد و رو به یحیی گل محمدی کرد و از او خواست که به حامد لک بگوید که به بازی ادامه دهد. 

سرمربی تیم پرسپولیس هم بلافاصله سر حامد لک داد کشید و خطاب به او گفت بلند شو و به بازی ادامه بده. بازی ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی بازی پرسپولیس به گل سوم هم رسید و به یک برد شیرین در استادیوم امام رضای مشهد دست پیدا کرد. استادیومی که یادآور خاطرات خوبی برای یحیی گل محمدی است.

یحیی گل محمدی علیه وقت کشی؛ این یک اتفاق خوب در استادیوم امام رضای مشهد جدا از برد پرسپولیس بود. تدبیری که برخی از بازیکنان بر خلاف میل باطنی سرمربی به کار می برند و در فوتبال حرفه ای منسوخ شده و همانند تمارض بازیکن در محوطه جریمه رفتار ناپسندی است که بدون شک به پیشرفت در فوتبال کمک نمی کند. بیشتر تیم ها سعی می کنند با گردش توپ و حتی زدن گل های بیشتر زمان بازی را به سود خود پیش ببرند.

فریاد یحیی گل محمدی یک آلارم برای همه پرسپولیسی ها بود که قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر حتی تحت فشار هم نباید وقت کشی کند.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار